Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

  • 10 jaar later...
Geplaatst

Wil hier ook wel even een plasje over doen. Maar zal niet de stroomkabel ergens af tappen.

De draadjes zijn zo flinterdun en niet geschikt voor een subwoofer. Een losse fase kabel trekken rechtstreeks vanaf de 12v Accu is een must. Je kunt achter de moter aan de bestuurderskant door het schutbord. Daar zit een rubber waarbij je bij de pedalen uit komt. Vanaf daar via de dorpels naar de kofferbak. Enige manier en de juiste manier. De signaal kabels kun je ook via de dorpels leggen, ik zal dan wel via de bijrijder kant doen. Er is best een grote kans op verstoring als je ze langs de stroomkabel laat lopen. 
De aarde kun je gewoon ergens op een blank gedeelte vast maken. Pak een moer van de achterbank bevestiging bijv. 

 

Ik ga bij mijn Rio een andere radio inbouwen met groter scherm, die heeft al meteen een sub uitgang en 4x50Watt. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...