Josse Posted September 28, 2015 Posted September 28, 2015 De laatste tijd werkt de vergrendeling van de bestuurderszijde en de kofferbak niet meer. Bij ontgrendeling met de afstandsbediening, gaan alle deuren gewoon open muv de bestuurderszijde. Die gaat dan wel, niet of half open. Ook de kofferbak blijft dicht en gaat open als 2x drukt op de afstandsbediening. Iemand ook zoiets gehad of suggesties? Quote
Guest Stief Posted September 29, 2015 Posted September 29, 2015 heb dit gelukkig zelf nooit gehad bij mijn sp3. Maar meestal betekend dit dat ie een beetje klemt of egens tegen aan schuurt. Je kunt proberen je deurbekleding eens los te halen en kijken hoe het dan werkt. Of je gaat gewoon naar de dealer, je hebt tenslotte garantie. Quote
der Rudi Posted September 29, 2015 Posted September 29, 2015 De laatste tijd werkt de vergrendeling van de bestuurderszijde en de kofferbak niet meer. Bij ontgrendeling met de afstandsbediening, gaan alle deuren gewoon open muv de bestuurderszijde. Die gaat dan wel, niet of half open. Ook de kofferbak blijft dicht en gaat open als 2x drukt op de afstandsbediening. Iemand ook zoiets gehad of suggesties? Nee, dat niet. Wel iets vergelijkbaars. Sinds heel kort werkt de raambediening (sluiten gaat niet meer, wel openen) van de passagiersdeur niet meer als je de knop indrukt bij de passagiersdeur. Hij werkt wel aan de bestuurderskant; dus moet ik vervolgens het raam van mijn vrouw sluiten door op 'mijn' knop drukken. Ik heb een van de eerste Sportage 3 (augustus 2010). Wellicht jij ook en heeft het iets te maken met de destijds gebruikte productieonderdelen? De dealer zal dit zo kunnen verhelpen. En na 5 jaar dit als een van de eerste 'problemen' hoor je mij niet klagen. Quote
Murcielaygo Posted September 29, 2015 Posted September 29, 2015 Raambediening is waarschijnlijk een probleem met (de bedrading van) de raamschakelaar op de passagiersdeur. Quote
der Rudi Posted September 29, 2015 Posted September 29, 2015 Raambediening is waarschijnlijk een probleem met (de bedrading van) de raamschakelaar op de passagiersdeur. Uiteraard; is ook geen probleem. Zal zo verholpen kunnen worden dunkt me. Toch dank. Quote
Recommended Posts