Wimis on Geplaatst 9 Oktober, 2015 Geplaatst 9 Oktober, 2015 Voor alle bestuurders (van alle types KIA) met een Centraal beheer verzekering! Ik heb 6 nov 2015 een afspraak met de uitdeukers van kleine schades aan het exterieur van de auto. Dan mag ik (van deze autoverzekering) GRATIS dat lelijke deukje laat verdwijnen. Die ik sinds mijn Schotland vakantie heb in de bestuurdersdeur van de SUV/MPV, of te wel: SP3 Ik zie er naar uit! Hebben meer KIA-rijders dat? Quote
GUNMETALBLACK Geplaatst 9 Oktober, 2015 Geplaatst 9 Oktober, 2015 1x per jaar mag ik dat ook doen, prettige gedachte, nieuw verzekerings jaar in gaan met strakke auto Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Quote
GUNMETALBLACK Geplaatst 9 Oktober, 2015 Geplaatst 9 Oktober, 2015 Lucky us Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
GUNMETALBLACK Geplaatst 9 Oktober, 2015 Geplaatst 9 Oktober, 2015 Allianz, collectieve verzekering, nog goedkoop ook. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Wimis on Geplaatst 9 Oktober, 2015 Topic Starter Geplaatst 9 Oktober, 2015 1x per jaar mag ik dat ook doen, prettige gedachte, nieuw verzekerings jaar in gaan met strakke auto Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Dan wil je toch even snel naar dat station ............ of niet? Owh w8, je kunt ook op tijd aan rijden! Grapje! GUN M B Owhja, 3 deukjes dan he YEP 1 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 1 November, 2015 Geplaatst 1 November, 2015 Nee.... Ik heb ( ff afkloppen) na ruim 1,5 jaar. Nog geen deukjes. Quote
Wimis on Geplaatst 6 November, 2015 Topic Starter Geplaatst 6 November, 2015 Kleine deukjes dag weer geweest en ons deukje is weer weg Geweldige service van Achmea met een leuke ontvangst, lekkere koffie en een worstenbroodje/appelflap of kaasbroodje (warm) en een zakje chips of een appel voor de kid.Fijne avond Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.