Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vandaag eindelijk de Witson W2-A7015 binnen gekregen en meteen in gaan bouwen.

Hier de spullen uit de doos gehaald

20151203_140419.jpg

Hier de originele Ceed radio

20151203_140419.jpg

Hier heb ik het kapje eraf gehaald. Dit ging gewoon makkelijk met plastic tools20151203_140457.jpg

De achterkant

20151203_140504.jpg

Stock radio eruit

20151203_140639.jpg

De Witson W2-A7015 voor en achter

20151203_140727.jpg

20151203_140736.jpg

Stuk dashboard

20151203_140729.jpg

Resultaat

20151203_173209.jpg

Ik heb niet alle bekabeling gebruikt die erbij kwam. Zoals de video en geluid uit rca kabels. De ipod kabel. Dit omdat ik het niet gebruik, dus heb ik ook geen extra rommel nodig heb achter de HU. Verder zaten er nog veel aansluitingen aan de kabelboom van de radio eaarvan ik geen idee heb waarvoor ze zijn. Zoals een kabel met break erop.

• Like 1
Geplaatst

break is voor de handrem.

je kunt dan instellen dat er geen video o.i.d. wordt afgespeeld als de auto niet op de handr staat.

Geplaatst

hallo,

heb je linkje naar de site waar je deze hebt besteld.

Ik vind tussen de bomen de witson niet meer op het net :wink:

thx

Geplaatst

www.witson.com

Er staan geen prijzen op de site deze moet je per mail aanvragen net als het bestellen

betaal je met PayPal dan komt daar ik meen 6 procent op de prijs bij

antwoord krijgen duurt soms wel een paar dagen dit is vrij normaal

Mail adres is bob@witson.com

Geplaatst

Mag ik even vragen naar het nut van het wisselen voor een Witson? De navigatie van Kia is niet geweldig maar is het de investering waard om naar een Witson over te gaan. Voorzover ik begrepen heb loopt de standaard Kia navigatie/radio op Windows CE en is dat ook 'open te breken' zodat je je eigen software (IGO) erop kunt zetten. Kortom, wat is nu precies de toegevoegde waarde?

Geplaatst

Ik had een standaard radio zonder gps. Vandaar die switch. Verder had ik via alibaba.com gereageerd op een advertentie en zo kwam ik bij de sales afdeling van witson. Ik heb ook bob zelf gemaild.

Wat mij verbaasde was dat de sales afdeling gewoon 35 euro voordeliger was dan bestelling via bob van witson.

Als jullie wat willen bestellen bij hun gewoon bij alle 2 een offerte vragen

Geplaatst

Ah, dan heeft de Witson inderdaad toegevoegde waarde en zal waarschijnlijk beter zijn dan de Kia navigatie. Die wordt helemaal gek als je van de berekende route afwijkt en komt met de meeste waanzinnige herberekeningen. Er is mee te leven maar het kan een stuk beter. Getuige TomTom en Garmin.

Geplaatst

Ik moet zeggen, met de standaard radio in de ceed klonk het geluid echt goed, iets wat niet vaak zo is.

Maar met de witson klinkt het echt veel minder. Iemand een idee hoe of wat?

Ik heb het gevoel dat er nu geen geluid uit mijn dashboard speakers/tweeters komen.

Ik weet niet of het tweeters zijn of speakers

Geplaatst

Hai mensen,

Weten jullie misschien waarvoor de extra aansluitingen aan de kabelboom van een witson zijn? Die staan namelijk niet op hun boekje. Ik heb ze omcircelt met een kleurtje. Rood heb ik aangesloten, ik weet waar die voor dienen. Geel echter heb ik geen idee waarvoor ze dienen

Dit is de normale foto

j8mlbq.jpg

En dit de bewerkte

2lj6u1f.jpg

Geplaatst

www.witson.com

Er staan geen prijzen op de site deze moet je per mail aanvragen net als het bestellen

betaal je met PayPal dan komt daar ik meen 6 procent op de prijs bij

antwoord krijgen duurt soms wel een paar dagen dit is vrij normaal

Mail adres is bob@witson.com

Heb mail gestuurd, en dit antwoord vandaag ontvangen.
Begrijp niet goed de 2 verschillende manieren om te versturen, maar dat kan ik bij bestelling nog eens te goe vragen.
Hebben jullie ook de  map card including full EU countries erbij genomen? Is die goed?
bedankt

Thanks for choosing our NEW RELEASED Car DVD GPS with ANDROID 4.4.4 OS

1. The price of W2-A9587K with GPS (no map included)+WiFi+including shipping cost by DHL (door to door service) is USD345 

2. We have another TAX FREE shiping way, shiping company will ship the goods to Netherlands firstly and we pay import tax and VAT, then send from Netherlands to your place, it means the goods is shipped from Netherlands directly, so you do not need to pay any tax between European countries. the delivery time will cost around 7-12 days.

The price of W2-A9587K with GPS (no map included)+WiFi+including shipping cost (door to door service) is USD315

Optional:

Front USB camera for DVR function:USD25/unit  http://www.witson.com/en/displayproduct.html?proID=102504002 

igo map card including full EU countries:USD10.00/unit

Back view Camera: USD15.00/unit 

Any question, just let me know.

Very important: All our reply is from domain name @witson.com , if you got any reply from other domain name, it is cheater and DO NOT communicate with them any more!!!

2015-12-05

Geplaatst

Stuur even een mailtje naar sales6@witson.com. ze heet Crystal en via haar heb ik het voor 35 dollar goedkoper gekregen dan via bob.

Bij bob was het 345dollar en bij crystal 310.

Uiteindelijk heb ik via Crystal de radio met een betere processor en scherm gekocht voor de prijs die Bob vroeg!

Plus bij Crystal krijg je binnen 1 dag vaak al antwoord op al je vragen.

Geplaatst

Stuur even een mailtje naar sales6@witson.com. ze heet Crystal en via haar heb ik het voor 35 dollar goedkoper gekregen dan via bob.

Bij bob was het 345dollar en bij crystal 310.

Uiteindelijk heb ik via Crystal de radio met een betere processor en scherm gekocht voor de prijs die Bob vroeg!

Plus bij Crystal krijg je binnen 1 dag vaak al antwoord op al je vragen.

De ene verzending gaat via DHL. De andere via reguliere verzending, dus kan het langer duren denk ik. Bij mij was de verzending 6 dagen. Maar het was toch echt een postbode van postNL die het bezorgde. En ik heb gelukkig geen invoerrechten en btw hoeven te betalen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...