tonisaez Geplaatst 4 Januari, 2016 Geplaatst 4 Januari, 2016 Kan iemand een foto laten zien van de achter "LED" lichten van de nieuwe Venga 2015 in het donker, zonder te remmen? Zijn die nieuwe lampen echt LED? Quote
pk24 Geplaatst 4 Januari, 2016 Geplaatst 4 Januari, 2016 de nieuwe lichten zijn echt led zie foto [sharedmedia=garage:vehicles:1397] Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 4 Januari, 2016 Geplaatst 4 Januari, 2016 de nieuwe lichten zijn echt led zie foto Het gaat om de achterlichten van een Venga 2015 niet om een Rio Quote
tonisaez Geplaatst 6 Januari, 2016 Topic Starter Geplaatst 6 Januari, 2016 ja het ging om de Venga achterlichten van de rijkste uitvoering. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 7 Januari, 2016 Geplaatst 7 Januari, 2016 Venga achterlicht Venga achterlicht Het is niet veel......... maar uit een goed hart. Dit heb ik kunnen vinden voor je tonisaez Als je op de foto klikt kan je deze nog vergroten. Dan heb je een klein beetje een beeld hoe de led achterlichten er uit zien. Quote
tonisaez Geplaatst 7 Januari, 2016 Topic Starter Geplaatst 7 Januari, 2016 Bedankt Warmentuuter, zo te zien ik denk dat het geen LED zijn. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 7 Januari, 2016 Geplaatst 7 Januari, 2016 Bedankt Warmentuuter, zo te zien ik denk dat het geen LED zijn. Ik denk vanaf de dynamic line Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.