Rowicom Posted October 18, 2022 Posted October 18, 2022 Beetje jammer dat mijn Niro HEV DL uit 2021 geen LED interieurverlichting heeft. Mijn Ford uit 2017 had dat wel. Behalve dat LED een bak meer licht geeft, verbruikt het ook nog eens een stuk minder. En dat zou je redding kunnen zijn als je op de camping je kofferbak iets te lang open laat staan. Maar wacht, ik zie dat Ome Ali er iets op heeft voor relatief weinig geld. Iemand dit al eens geprobeerd of hier iets over kan zeggen?Hier: https://m.nl.aliexpress.com/item/1005001646298982.html Quote
JohnnyDrama Posted October 31, 2022 Posted October 31, 2022 Ik heb wel led verlichting in het interieur en moet zeggen dat het best flets, blauw licht is. Voor de kofferbak en handschoenenvakjes is het prima maar als interieur verlichting zelf mag het van mij wel wat geler en sfeervoller (voor zover mogelijk in een auto :)) Quote
Rowicom Posted October 31, 2022 Author Posted October 31, 2022 Ik heb wel led verlichting in het interieur en moet zeggen dat het best flets, blauw licht is. Voor de kofferbak en handschoenenvakjes is het prima maar als interieur verlichting zelf mag het van mij wel wat geler en sfeervoller (voor zover mogelijk in een auto ) En heb jij af-fabriek of zelf aangebracht? Verstuurd vanaf mijn 21061119DG met Tapatalk Quote
JohnnyDrama Posted October 31, 2022 Posted October 31, 2022 43 minuten geleden, zei Rowicom: En heb jij af-fabriek of zelf aangebracht? Verstuurd vanaf mijn 21061119DG met Tapatalk Zat er al in, mijn Niro was een ocassion maar gok dat het er vanaf de fabriek al in zat. Het is een dynamic plus line. Quote
Recommended Posts