rinuszoetebier Geplaatst 5 Januari, 2016 Geplaatst 5 Januari, 2016 Hoi Angeliue, Tijdje geen contact gehad, ziet er allemaal perfect uit hoor!! Ik ben nog steeds druk aan de slag met Bruce, ben benieuwd wat volgt... 1 Quote
Wimis on Geplaatst 5 Januari, 2016 Geplaatst 5 Januari, 2016 Beste Rinus, Wat heb jij op de A-style (interieur) zitten? Zijn dat klokjes of peukenhouders En is die "rubberen" deken op de motorkap nu voor de winter of wat is dat........? Hoor graag van je. Quote
rinuszoetebier Geplaatst 5 Januari, 2016 Topic Starter Geplaatst 5 Januari, 2016 de klokjes zijn: oliedruk, olie temp en water temp, rubberen deken is plastidip Quote
Wimis on Geplaatst 5 Januari, 2016 Geplaatst 5 Januari, 2016 de klokjes zijn: oliedruk, olie temp en water temp, rubberen deken is plastidip Ahaah dat is duidelijk die klokjes, had al zo'n vermoeden. Plastidip had ik ergens gelezen echter wat zit er dan voorop boven je grill (soort spoiler)? Quote
rinuszoetebier Geplaatst 5 Januari, 2016 Topic Starter Geplaatst 5 Januari, 2016 't heet een ongedierte omleider lol(bugdeflector) en het werkt echt 1 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 5 Januari, 2016 Geplaatst 5 Januari, 2016 Ahaah dat is duidelijk die klokjes, had al zo'n vermoeden. Plastidip had ik ergens gelezen echter wat zit er dan voorop boven je grill (soort spoiler)? Die is er ook voor de Sportage hoor Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 5 Januari, 2016 Geplaatst 5 Januari, 2016 Hoi Angeliue, Tijdje geen contact gehad, ziet er allemaal perfect uit hoor!! Ik ben nog steeds druk aan de slag met Bruce, ben benieuwd wat volgt... Zo die heeft een flinke metamorfose ondergaan.... Dit was hem toch ooit Quote
Wimis on Geplaatst 5 Januari, 2016 Geplaatst 5 Januari, 2016 Die is er ook voor de Sportage hoor Ja Okee.......... op een zwarte SP vind ik dat dan mooier. Quote
rinuszoetebier Geplaatst 5 Januari, 2016 Topic Starter Geplaatst 5 Januari, 2016 Zo die heeft een flinke metamorfose ondergaan.... Dit was hem toch ooit klopt helemaal Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 5 Januari, 2016 Geplaatst 5 Januari, 2016 klopt helemaal Alsof hij zo uit de film Mad Max komt rijden Quote
bigwade Geplaatst 5 Januari, 2016 Geplaatst 5 Januari, 2016 Bruut, had hem gezien. Plaatje is nu weg, da's jammer ! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.