Muldermans Geplaatst 31 Januari, 2016 Geplaatst 31 Januari, 2016 Op dit forum kom ik wel eens de term "stuurgedrag" tegen als minpuntje van de Picanto, zonder omschrijving wat er nu bedoeld wordt. Zelf heb ik in mijn Picanto 1.2 uit 2013 erg veel hinder van vaag stuurgedrag bij rechtuit rijden. Je blijft continue aan het corrigeren. Erg vervelend op lange ritten i.v.m. RSI klachten. Bij mijn vorige Picanto uit 2007 had ik dat niet. Ik kan van het soort bekrachtiging niets vinden in de specificaties maar weet dat steeds meer auto's een elektrische bekrachtiging hebben i.p.v hydraulisch vanwege de brandstofbesparing. Zou het daardoor kunnen komen? En is het dan op te lossen door een software update waar ik wel eens wat over gelezen heb? Herkennen meer mensen dit? Ik hoor graag jullie reacties/tips etc. Bij voorbaat hartelijk dank. Quote
marcelvdwoude1970 Geplaatst 31 Januari, 2016 Geplaatst 31 Januari, 2016 Ik heb de zelfde problemen met mijn picanto 1.2 gehad de veren achter zijn te slap ik heb toen mad hulpveren 30 procent gemonteerd en de auto reed gelijk een stuk beter en ook niet meer zo zoekend op de weg en het klopt de auto heeft een electronisch stuurbekrachtiging Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Muldermans Geplaatst 1 Februari, 2016 Topic Starter Geplaatst 1 Februari, 2016 Ik heb de zelfde problemen met mijn picanto 1.2 gehad de veren achter zijn te slap ik heb toen mad hulpveren 30 procent gemonteerd en de auto reed gelijk een stuk beter en ook niet meer zo zoekend op de weg en het klopt de auto heeft een electronisch stuurbekrachtiging Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Hartelijk dank voor je reactie. De hulpveren zal ik overwegen. Heb je die bij de dealer of elders gekocht? Quote
marcelvdwoude1970 Geplaatst 1 Februari, 2016 Geplaatst 1 Februari, 2016 Bij de brezan besteld ik geloof 135 euro bij de dealer ongeveer 350 euro Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.