Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Op dit forum kom ik wel eens de term "stuurgedrag" tegen als minpuntje van de Picanto, zonder omschrijving wat er nu bedoeld wordt.

Zelf heb ik in mijn Picanto 1.2 uit 2013 erg veel hinder van vaag stuurgedrag bij rechtuit rijden. Je blijft continue aan het corrigeren.

Erg vervelend op lange ritten i.v.m. RSI klachten.

Bij mijn vorige Picanto uit 2007 had ik dat niet.

Ik kan van het soort bekrachtiging niets vinden in de specificaties maar weet dat steeds meer auto's een elektrische bekrachtiging hebben i.p.v hydraulisch vanwege de brandstofbesparing.

Zou het daardoor kunnen komen? En is het dan op te lossen door een software update waar ik wel eens wat over gelezen heb?

Herkennen meer mensen dit?

Ik hoor graag jullie reacties/tips etc.

Bij voorbaat hartelijk dank.

Geplaatst

Ik heb de zelfde problemen met mijn picanto 1.2 gehad de veren achter zijn te slap ik heb toen mad hulpveren 30 procent gemonteerd en de auto reed gelijk een stuk beter en ook niet meer zo zoekend op de weg en het klopt de auto heeft een electronisch stuurbekrachtiging

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Ik heb de zelfde problemen met mijn picanto 1.2 gehad de veren achter zijn te slap ik heb toen mad hulpveren 30 procent gemonteerd en de auto reed gelijk een stuk beter en ook niet meer zo zoekend op de weg en het klopt de auto heeft een electronisch stuurbekrachtiging

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Hartelijk dank voor je reactie. De hulpveren zal ik overwegen. Heb je die bij de dealer of elders gekocht?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...