LeFouduVolant. Posted April 12, 2009 Posted April 12, 2009 ... zoals iedereen weet dient bij contact aan het watertemperatuuricoon in het dashbord op blauw te staan ,het lampje dooft dan bij motor op bedrijfstemperatuur ... Nu gebeurt op mijn PICANTO FL CRDI het volgende ,contact op bij KOUDE motor ... het watertemperatuuricoontje geeft enkele seconden ROOD om daarna uit te gaan ,geeft geen blauw meer aan daarna ,blijft gewoon uit ... waarschijnlijk code dat er met het temperatuursysteem wat loos is , en dat met 400 kolometer op de teller ... Iemand een idee ... Quote
picanto89 Posted June 2, 2009 Posted June 2, 2009 Ik heb precies hetzelfde met mijn Picanto! Weet je inmiddels al waar het aan ligt? Quote
Rio-man Posted June 2, 2009 Posted June 2, 2009 Met de Rio heb ik dat ook hoor.. En tot nu toe bij elke Peugeot waar ik in heb gereden ook.. Zou me er geen zorgen om maken. Quote
LeFouduVolant. Posted June 3, 2009 Author Posted June 3, 2009 (edited) Ik heb precies hetzelfde met mijn Picanto! Weet je inmiddels al waar het aan ligt? ... temperatuurcircuit uitgelezen ... niets gevonden ... Zou liggen aan dealers uitleg aan een tweede temperatuurcensor op de oliefilter waardoor bij warme omgevingst Edited June 3, 2009 by LeFouduVolant. Quote
LeFouduVolant. Posted June 3, 2009 Author Posted June 3, 2009 Met de Rio heb ik dat ook hoor.. En tot nu toe bij elke Peugeot waar ik in heb gereden ook.. Zou me er geen zorgen om maken. ... zorgen maak ik mij niet meer sinds de zon opkomt in het oosten ... een verklaring voor waar ik nog steeds van overtuigd ben malfunctie ,wil ik wel ... ... Le Soleil est la Lumi Quote
Rio-man Posted June 3, 2009 Posted June 3, 2009 Wacht.. ik bedenk me nu dat de Picanto natuurlijk geen temperatuurmeter heeft. In dat geval is het wel raar dat je helemaal geen indicatie hebt ja. Quote
Recommended Posts