Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Even een vraag het uitlijnen van de pica is die ook inbegrepen bij de 7j garantie?

Geplaatst

Hoe oud is jouw auto? Als dit vrijwel direct na aankoop wordt geconstateerd, mag je jouw dealer daarop aanspreken. De dealer zal vaak graag het probleem willen oplossen. Langer geleden? Dan is het afhankelijk van de coulance van jouw dealer. Ze mogen er ook gewoon geld voor vragen.

Geplaatst

In de avatar staat Witte Picanto 1.2 superpack 2013.

Maar waarom zou je je auto willen uitlijnen ?
Teveel stoepen geraakt bij het inparkeren ?
Uitlijnen zit niet in de garantie.
Geplaatst

Tja ik rijd er zelf niet veel in heb auto toevallig paar dagen geleden gepakt voor boodschappen en ik merkte dat de auto naar rechts trok. Heb het dan ook aan me vrouw gevraagd of ze toevallig stoepranden geraakt antwoord daarop was dan ook nee.

Mischien door de vele drempels hier in de buurt.

Maar moet de auto toch nog terug brengen voor het niet goed schakelen naar zijn achteruit waar ze 2x maal aan gesleuteld hebben en zal het eens dan ook vragen.

Gast Vitara 2
Geplaatst

ook aan me vrouw gevraagd of ze toevallig stoepranden geraakt antwoord daarop was dan ook nee......

:no:  :whistling:   :innocent:

Ik denk dat de dealer zal zeggen weet u dat wel zeker...

Pas op dat na het uitlijnen het stuur nog wel recht staat. hebben ze bij mijn Rio ook 2x verkl....t

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...