de jean Geplaatst 9 Maart, 2016 Geplaatst 9 Maart, 2016 Hallo, sinds weekje in bezit van de Venga world edition. Bij het verlaten van onze garage blijft de (lange) antenne steeds hangen achter de geopende poort. Iemand een idee of er een kortere antenne te verkrijgen is ? De dealer heeft blijkbaar geen idee ... Alvast dank voor het meedenken. Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 9 Maart, 2016 Geplaatst 9 Maart, 2016 Mijn vorige auto was een Venga en ik had precies het zelfde probleem met de lange dak-antenne. Toen ik dat uitlegde aan mijn dealer heeft hij er (gratis) een antenne van een Sportage (SP3) opgeschroefd. Die is een stuk korter en de kwestie was opgelost. De radio-ontvangst bleef prima. Groet van GG Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 9 Maart, 2016 Geplaatst 9 Maart, 2016 Ik heb op mijn Rio een antenne tip van een Alfa Romeo 156 zitten. Deze antenne kan je gewoon bij de Alfa dealer kopen voor 9 euro. Quote
de jean Geplaatst 11 Maart, 2016 Topic Starter Geplaatst 11 Maart, 2016 ik denk dat in de voet van mijn antenne de gps-ontvanger zit, alfa versie is dus geen optie denk ik. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 11 Maart, 2016 Geplaatst 11 Maart, 2016 Dat denk ik wel het gat namelijk alleen om het sprietje en niet om de voet Quote
de jean Geplaatst 11 Maart, 2016 Topic Starter Geplaatst 11 Maart, 2016 probleem is opgelost, vanmorgen een korter sprietje gekregen bij de dealer van een totaal verlies kia. Top service ! Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 11 Maart, 2016 Geplaatst 11 Maart, 2016 Kijk dat is een mooie oplossing.. Dan ook niet bellen als er b.v. bij je ingebroken is of je iets anders is aangedaan Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.