Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kan iemand mijn uitleggen hoe ik op mijn nieuw geplaatste navigatie type danziger model v48 een achteruitrijcamera kan plaatsen op mijn sportage 3 uit 2010

Gast Timo0103
Geplaatst

Het mooiste zijn de cameratjes waarbij je 1 kentekenplaatverlichting eruit haalt en de camera er voor terug plaatst incl verlichting voor de plaat.

Aansluiten is een eitje, 1 kabeltje trekken.

Meeste werk is het weer helemaal uitbouwen van je headunit.

Geplaatst

Het mooiste zijn de cameratjes waarbij je 1 kentekenplaatverlichting eruit haalt en de camera er voor terug plaatst incl verlichting voor de plaat.

Beste Timo die heb ik ook dus ik hoef alleen de video kabel te leggen en de twee zwarte en rode kabeltje op het achteruitrij licht + en -

Gast Timo0103
Geplaatst

Beste Timo die heb ik ook dus ik hoef alleen de video kabel te leggen en de twee zwarte en rode kabeltje op het achteruitrij licht + en -

Klopt helemaal

• 2 weken later...
Geplaatst

Beste Timo ik heb de camera aangesloten, gele stekker naar navigatie CCD AV / camera video  en zwarte naar + en - naar achteruitrij licht maar helaas doet niks. Doe ik wat fout of ben ik wat vergeten.

Geplaatst

Waarschijnlijl heeft je radio ook een kabeltje met de label 'back' of `rear' camera. Deze moet ook op de achterruitverlichtin worden aangsloten. Je radio krijgt dan het signaaltje om te schakelen naar de camera

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...