Proceed Frankie Posted April 24, 2016 Posted April 24, 2016 Hoi all.Wederom een nieuw lid hier. De naam spreekt wel een beetje voor zich lijkt me.. Gisteren mijn nieuwe 3-deurs Proceed GT-line 1.0 turbo in ontvangst genomen.En wel in de kleur deluxe white. Nog steeds onder de indruk van de looks...Ik hoop dat deze net zo uitstekend gaat bevallen als de Kia RIO die ik na 4 jaar trouwe dienst heb ingeruild. Met name benieuwd hoe de nieuwe 1 liter motor het gaat doen in deze toch niet kleine auto.Zowel prestaties als verbruik. De eerste kilometers zijn veelbelovend in ieder geval.Tot zover maar even de introductie, zal hier nog wel vaker te vinden zijn.... 1 Quote
Guest Vitara 2 Posted April 24, 2016 Posted April 24, 2016 Hallo Frankie, wat een mooie upgrade. Van een Rio naar een Pro Ceed GT-LINE. (Stiekem beetje jaloers) Ik hoop dat je net zoveel plezier gaat beleven aan de Pro als aan je Rio. Maar dat gaat vast wel lukken. En natuurlijk. ..wat een mooie kleur. Quote
arjan gt Posted April 24, 2016 Posted April 24, 2016 Welkom op het forum, en inderdaad met de looks zit het wel goed. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
Smart Posted April 24, 2016 Posted April 24, 2016 Welkom op het forum! Vele en veilige kilomters toegewenst met je nieuwe aanwinst. Quote
Proceed Frankie Posted April 21, 2019 Author Posted April 21, 2019 Nog een maandje of 3... Dan gaat mijn Proceed na 3 jaar, 3 maanden en 50.000 probleemloze kilometers terug naar de dealer... Heel veel plezier samen gehad. Afscheid nemen zal niet meevallen. Maar het feit dat ik daarna bij de dealer vertrek in zijn jongste broertje zal wel meer dan voldoende troost bieden denk ik zo. Yep, weer een Proceed, weer in het wit, met een plusje extra dit keer. nog even geduld hebben.... Quote
Recommended Posts