Slammer Posted May 17, 2016 Posted May 17, 2016 Dan nog maar een vraag, aangezien ik er niet uit kom met mijn spiegel die ik te laag vind zitten, zodat ik niet alles zie van rechts. Is het mogelijk dat de stoel nog lager komt dan dat hij versteld kan worden? Al is het maar een paar cm, zodat ik onder mijn spiegel door kan kijken. Of mijn spiegel verhoog op één of andere manier. Hoor graag van jullie. Quote
Solution bigmac Posted May 17, 2016 Solution Posted May 17, 2016 Je kunt je spiegel verstellen. Als je de hele spiegel vasthoudt, kun je de bevestigingssteun, waar de spiegel mee aan het raam zit, omhoog bewegen en daarna de spiegel zelf weer afstellen. Probeer ook even of je de anti-verblindingsstand omhoog of juist omlaag wilt hebben t.o.v. de normale stand, dat wil ook nog wel een stukje helpen. Dan zou je onder de spiegel door kunnen kijken. Quote
Slammer Posted May 17, 2016 Author Posted May 17, 2016 Je kunt je spiegel verstellen. Als je de hele spiegel vasthoudt, kun je de bevestigingssteun, waar de spiegel mee aan het raam zit, omhoog bewegen en daarna de spiegel zelf weer afstellen. Probeer ook even of je de anti-verblindingsstand omhoog of juist omlaag wilt hebben t.o.v. de normale stand, dat wil ook nog wel een stukje helpen. Dan zou je onder de spiegel door kunnen kijken. Precies voordat jij dit antwoord gaf, heeft een (goede) monteur van de KIA dit voor mijn vrouw gedaan. Een ander en de verkoper zeiden eerst dat hier niets aan te doen was. Precies zoals je schrijft, TOP bedankt!!! Quote
Recommended Posts