Birrkoff Geplaatst 25 Mei, 2016 Geplaatst 25 Mei, 2016 Hallo Allemaal, Ik ben wat aan het klussen geslagen in de Rio maar ik zit met een probleem. Ik wil graag de A-stijl aan de bestuurderskant loshalen. dat lukt an zich wel maar er zit een soort van een uitschuifbare plug aan zowel het frame als aan het plastic. Dit geval is met geen mogelijkheid los te krijgen (zonder over te gaan op het grove geschut en dat is de zaak doorknippen). Iemand een idee? Quote
xtra40 Geplaatst 25 Mei, 2016 Geplaatst 25 Mei, 2016 ik trek ze altijd los met een mentale bekleding trekker het is even flink kracht zetten maar hij komt er echt uit Quote
Marconus Geplaatst 29 Mei, 2016 Geplaatst 29 Mei, 2016 Volgens mij was het voldoende met een punt tang er tussen en een kwart slag draaien. Toen was die zo los, voor monteren geld hetzelfde. Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.