Jump to content

Recommended Posts

Posted

235.jpg

Op zondag 24 Mei 2009 organiseren wij Tuning Opgekikkerd. Dit evenement zal plaats vinden op de parkeerplaats van Nobis Truckwash.

De dag zal van 12:00 tot 18:00 duren en geheel in het teken staan van Stichting De Opkikker.

Stichting De Opkikker verzorgt Opkikkerdagen voor langdurig zieke kinderen en hun families, want na veel vervelende dagen duren de leuke dagen toch net iets langer.

Verder zijn er deze dag verschillende verkoop stands, eetstands en drinkgelegenheden.

Ook kun je met je wagen op de foto. De opbrengst van dit onderdeel zal ook naar stichting de Opkikker gaan.

Prijzen hier voor komen nog.

Er zullen ook prijzen worden verdeeld in de volgende categorie

Posted

Wij gaan er in ieder geval heen.

Hopelijk kunnen we met meer Kia-rijders naar dit event toe.

Voor de kosten hoef je het niet te doen, en al te vroeg uit je bed is ook niet noodzakelijk.

Daarom: ga mee en help mee aan een goed doel.

Philip, Agnes en Sebastiaan

Posted

Er is van ons uit interesse. Maar houdt het eventjes als misschien. op 23 Mei hebben wij hier in Lanaken de Europese kampioenschappen Jin Jung Kwan hapkido en dan kan het laat worden en de kans is dan erg groot dat we pas op Zondag alles opruimen.

Kunnen we misschien als club een kleine bijdrage leveren? ook al zounden jullie misschien de enige deelnemrs kunnen zijn?

Posted

Ik doe (onder voorbehoud) mee!

Het is niet ver weg (Asten ligt bij Someren, tussen Venlo en Eindhoven) voor mij en voor een goed doel wil ik het best doen. Aan mijn auto is dan optisch niet veel gedaan, maar dat zal de pret niet drukken!

Wellicht is het een idee om hier met een stuk of 4 auto's heen te gaan, en als het even kan dan minimaal 3 verschillende auto's? We hebben dus al een Pica (en wat voor

Posted

heey,

ik kom misschien kijken, want het is vlakbij mijn stageplaats.

kan misschien al op de meeting erbij gaan staan ook al heb ik nog geen nieuwe velgen of uitlaat.

heb wel gespoten dan en kunnen jullie het bekijken.

maar denk dat ik all1 kom kijken hoor maar we zullen het zien.

mvg,

kelvin

• 2 weeks later...
Posted

Hoi Kelvin,

Lijkt me gezellig!

Zijn er inmiddels nog meer mensen die interesse hebben om met een clubje die dag naar deze meeting te gaan??

Groeten,

Peter

• 2 weeks later...
Posted

Zijn er nog mensen vanaf dit forum die naar deze meeting gaan??

Wij rijden vanaf regio Breda met ongeveer 10-15 auto's, weliswaar geen Kia's, naar deze meet toe.

Ik hoor/lees het wel.

Philip

Posted

Helaas zal ik af moeten haken..

Had dit ook al eerder willen melden, maar heb er niet eerder de tijd voor gehad.

Jammer, maar het is niet anders. Volgend jaar misschien?

Groeten,

Peter

Posted

Wij zijn naar deze meet geweest.

Er stonden zo'n 150 auto's, ook echt hele mooie, maar de mooiste was toch.........................de Pica van ons, daarom zijn wij hier de Best of Show geworden.

Leuk detail, een clublid van onze tuningclub heeft ook een blauwe Pica, geheel standaard, en die hebben we er maar naar gezet, tis dat er geen bord voorhanden was, anders hadden we er een prijsvraag aan kunnen knopen, zoek de verschillen:mrgreen::mrgreen:

Andere leden van onze club: 2e plaats best of exterieur, 3e plaats best of Ice.

Philip

Posted

Hee Philip,

Foto's??

Proficiat met je prijs. Volgend jaar zal ik toch proberen erbij te zijn. Dit jaar ging het helaas niet lukken.

Groeten,

Peter

Posted
Leuk detail, een clublid van onze tuningclub

Hmm tuningclub ? Ik herken niemand van de bij mij bekende tuningclub, leeftijd ligt ook iets hoger geloof ik ;)

Dave

Guest Daiz
Posted

Philip, welke tuningclub ?? Deze of zit je nog bij andere club? :) Snap het even niet sorry :)

Proficiat met je prijs!! Volgende keer ben ik er bij :)

Gr Daiz

Posted

Ziet er gezellig uit!

De Nissan 100 NX-jes komen zeer bekend voor, maar dat is niet zo raar als je net als ik bijna 8 jaar lid bent geweest van de Nissan 100 NX Club!:mrgreen:

Verder ben ik ook nog lid van CF-Tuning en ook daar organiseren we vaak meetings voor Stichting Doe een wens of Opkikker.

Deze keer kon ik er helaas niet bij zijn, maar hopelijk een volgende keer wel en dan met Kia Rio HB, waar we dus voor zijn geslaagd!:wink:

Posted
Ziet er gezellig uit!

De Nissan 100 NX-jes komen zeer bekend voor, maar dat is niet zo raar als je net als ik bijna 8 jaar lid bent geweest van de Nissan 100 NX Club!:mrgreen:

Verder ben ik ook nog lid van CF-Tuning en ook daar organiseren we vaak meetings voor Stichting Doe een wens of Opkikker.

Deze keer kon ik er helaas niet bij zijn, maar hopelijk een volgende keer wel en dan met Kia Rio HB, waar we dus voor zijn geslaagd!:wink:

Proficiat met de geslaagde aankoop ;)

Groeten,

Peter

Posted
Hmm tuningclub ? Ik herken niemand van de bij mij bekende tuningclub, leeftijd ligt ook iets hoger geloof ik ;)

Dave

Ik zit buiten de Kia club ook bij de Allwheelers, en Abcarfantasy club.

Eerst genoemde club is een vriendenclub met alles wat wielen heeft, zo is onze specialmember een rolstoeler............

Abcarfantasy club is een echte club met het oog om alleen hele speciale auto's toe te laten, en laat die Pica van ons nou net in het plaatje passen.

Off-topic:

Zondag as staan wij in op de Leurse Havenfeesten in Etten Leur, gekoppeld aan een hele grote braderie, enz enz enz.

Zie je de rest van de club.

Philip

• 3 weeks later...
Posted

Best of Show: Philip! Wie anders?!

Sorry voor de late reactie, was een flinke tijd weg-

Gefeliciteerd TAZ-Team, zag je bolide ook nog even snel voorbij komen op You Tube, je beet het spits af!

Fantastisch resultaat! Groeten, Willem

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...