jemk187 Geplaatst 30 Mei, 2016 Geplaatst 30 Mei, 2016 Zijn er meer mensen die last hebben van een "knak" in de rugleuning? Regelmatig horen we een knak of klik in de rugleuning net alsof er 2 stukken plastic over elkaar schuiven. Dit hadden we ook bij de berijders kant maar daar is de hele leuning al vervangen ivm een defecte lendensteun. Quote
OutOfFocus Geplaatst 31 Mei, 2016 Geplaatst 31 Mei, 2016 Actieve hoofdsteun? Het mechanisme zit in het bovenste deel van de rugleuning. Als je daar tegen aan leunt knikt de hoofdsteun wat naar voren. Verstuurd vanaf mijn E2303 met Tapatalk Quote
jemk187 Geplaatst 31 Mei, 2016 Topic Starter Geplaatst 31 Mei, 2016 Volgens mij heb ik geen actieve hoofdsteun. Quote
MichelM Geplaatst 3 Juni, 2016 Geplaatst 3 Juni, 2016 Zijn er meer mensen die last hebben van een "knak" in de rugleuning? Regelmatig horen we een knak of klik in de rugleuning net alsof er 2 stukken plastic over elkaar schuiven. Dit hadden we ook bij de berijders kant maar daar is de hele leuning al vervangen ivm een defecte lendensteun. Hallo, Ja, ik heb precies hetzelfde probleem met mijn C'eed. Zeer irritant dat gevoel achter je rug. Ik heb al een afspraak met de dealer gemaakt om hier naar te kijken. Goed dat er meerdere mensen zijn die deze klacht hebben. Groeten, Michel Quote
jemk187 Geplaatst 3 Juni, 2016 Topic Starter Geplaatst 3 Juni, 2016 Hallo, Ja, ik heb precies hetzelfde probleem met mijn C'eed. Zeer irritant dat gevoel achter je rug. Ik heb al een afspraak met de dealer gemaakt om hier naar te kijken. Goed dat er meerdere mensen zijn die deze klacht hebben. Groeten, Michel van ons is vervangen, helaas is de auto voor de rest nog niet goed en staat nog bij de garage. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.