Alex VB Posted April 27, 2009 Posted April 27, 2009 Hallo, Al surfend over het www kwam ik de volgende site tegen wat mijn "honger" naar het tunen van mijn cee'd SW verder aanwakkerde. http://www.ath-hinsberger.de/tuning_mazda_kia_hyundai_zubehoer.php/cl/start/tpl/-/lang/1 Vooral als ik kijk naar bijv de volgende foto's: Deze front in zijn geheel met Led, grill enz. Ik heb al gevraagd aan de mensen van AHT of deze front ook zou kunnen passen op een SW omdat deze staat vermeld bij de Procee'd en volgens hun was dat geen enkel probleem. Dus ff sparen en afwachten totdat deze front, grill en led's er zijn. Quote
Tazteam Posted April 27, 2009 Posted April 27, 2009 Zeer netjes,ik hoop voor jou dat het snel op de markt komt. Philip Quote
Alex VB Posted April 27, 2009 Author Posted April 27, 2009 Op dit moment 2 maanden wachten. Ik ga dan voor de 2e met KIA Logo grill. Dat heb ik nl al op de cee'd zitten en vind het persoonlijk niet slecht uitzien. Moeten alleen ff een beetje sparen: Bumper is Euro 398,- en led verlichting Euro 398,- is dus ff Euro 800,- neertellen en dan nog ff het spuitwerk. Nu houd ik het even bij dromen.. Quote
El-Rio-Grande Posted April 27, 2009 Posted April 27, 2009 Oe, fraai prijsje! Persoonlijk vind ik de merkloze grill wel fraai, mede omdat het totaal niet standaard oogt. Daarnaast heeft het wel wat... Groeten, Peter Quote
brouwer2001 Posted April 28, 2009 Posted April 28, 2009 ziet er mooi uit, de eerste gedachten bij de merkloze gril is deawoo. zelf ook gereden en moest daar aan denken. zelf vind ik hem met logo mooier. ronald Quote
Guest Daiz Posted April 28, 2009 Posted April 28, 2009 Mooie bumper hoor Ik zou er zeker voor gaan sparen Gr Daiz Quote
SQceed Posted May 4, 2009 Posted May 4, 2009 op Autostyle.nl zijn ook 2 kits te vinden voor de pro_cee'd van ibherdesign een 57i kit van k&n en nog enkele kleine dingen greetz Quote
haniebal Posted October 24, 2011 Posted October 24, 2011 Past deze volledige voorbumper met leds enzo nu op de Kia ceed sw? ik heb zelf een sw en zou wel zo 1tje willen. Waar kan ik deze bestellen? Quote
Alex VB Posted October 25, 2011 Author Posted October 25, 2011 hoi Haniebal, De link van de bumper met Leds staat in de 1ste posting. Kijk daar eens of je iets vind naar je gading. Quote
Recommended Posts