ludoke Geplaatst 28 Juni, 2016 Geplaatst 28 Juni, 2016 Iemand die weet hoe het komt dat ik sinds enkele dagen steeds moet inloggen als ik op de site kom? Ik sta als onthouden en als ik mijn gebruikersnaam invul komt mijn ww automatisch. Dit gebeurt alléén op mijn laptop,tablet geen probleem Quote
xtra40 Geplaatst 28 Juni, 2016 Geplaatst 28 Juni, 2016 lijkt mij een instelling hier werkt het zo wel als op de laptop als op de tablet probleem loos Quote
Murcielaygo Geplaatst 29 Juni, 2016 Geplaatst 29 Juni, 2016 Is dat altijd, of alleen als je tussendoor op tablet inlogt? Bij mij moet ik thuis altijd opnieuw inloggen als ik op de zaak ingelogd heb. Doe ik dat niet dan blijf ik ingelogd. Inloggen met Tapatalk heeft geen invloed, dus gebruik ik die op mijn telefoon altijd op de zaak. Quote
ludoke Geplaatst 29 Juni, 2016 Topic Starter Geplaatst 29 Juni, 2016 Ik bezoek het forum op mijn werk op de tablet,inlog niet nodig.Reeds geruime tijd. Het probleem met mijn pc doet zich nu een kleine week voor,mijn gegevens worden onthouden maar moet steeds de login knop gebruiken. De pc staat altijd aan. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 29 Juni, 2016 Geplaatst 29 Juni, 2016 Ik zou beginnen om je cachegeheugen een keer te wissen en cookies te verwijderen. Quote
Jordan Geplaatst 29 Juni, 2016 Geplaatst 29 Juni, 2016 Ik had laatst het vreemde voorval dat ik elke keer automatisch ingelogd was als Bob. Terwijl ik totaal geen logingegevens van hem heb. Daarop heb ik de geschiedenis gewist en Bob via PB verzocht zijn wachtwoord te wijzigen. Daarna geen probleem meer gehad. Ik bekijk deze site altijd op m'n telefoon. Als ik eenmaal ingelogd ben dan hoef ik daarna nog maar sporadisch opnieuw in te loggen. Zelfs als ik Safari helemaal afsluit. Quote
ludoke Geplaatst 29 Juni, 2016 Topic Starter Geplaatst 29 Juni, 2016 Lijkt opgelost te zijn,heb de cookies van de site gewist en blijkbaar blijf ik nu ingelogd. Bedankt voor het meedenken en de tips Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.