Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste lezers,

Ik had een vraag: heb een Kia Picanto uit 2007. Heb mijn twijfels of er wel een radio-cd-speler in het dashboard past. Er zit nu alleen een standaard autoradio in. De cd-spelercombinatie ziet er hoger uit, is er een passende oplossing voor? Het vakje daaronder moet geschikt zijn voor een boordcomputer. Of zouden die 2 omgedraaid geplaatst moeten worden. 

Hoop, dat er iemand een antwoord weet. Bedankt voor een eventuele reactie.

Marc

Geplaatst

Beste lezers,

Ik had een vraag: heb een Kia Picanto uit 2007. Heb mijn twijfels of er wel een radio-cd-speler in het dashboard past. Er zit nu alleen een standaard autoradio in. De cd-spelercombinatie ziet er hoger uit, is er een passende oplossing voor? Het vakje daaronder moet geschikt zijn voor een boordcomputer. Of zouden die 2 omgedraaid geplaatst moeten worden. 

Hoop, dat er iemand een antwoord weet. Bedankt voor een eventuele reactie.

Marc

Normaal is een autoradio met CD speler even hoog als een radio zonder.

Geplaatst

Ok, dat dacht ik ergens wel, maar in ieder geval bedankt voor je reactie. Hoe meer meningen hoe beter!

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Geplaatst

Ok, dat dacht ik ergens wel, maar in ieder geval bedankt voor je reactie. Hoe meer meningen hoe beter!

Maar een Cee'd 2013 heeft toch een DIN 2 systeem ? Mijn Cee'd 2016 heeft dat en is een facelift van de 2013.

Ben erachter gekomen dat het om een Cee'd gaat door je voorstelling te lezen,ja had dat bij je vraag kunnen vermelden.

Geplaatst

Zo te zien moet dat gewoon passen....

maxresdefault.jpg

Er zijn zelfs dubbeldin frames te koop zodat je er een fullmap radio / nav in kan bouwen.

Car-refitting-font-b-DVD-b-font-font-b-f

Geplaatst

Ik het over een radio-cd-speler, ludoke...en heb nergens 2013 genoemd, wel het bouwjaar 2007.

Oeps ,heb me grondig vergist,sorry

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...