ronicus Posted May 12, 2009 Posted May 12, 2009 goedenavond, sinds een jaar de trotse berijder van een kia ceed sporty wagon en heb sinds het begin kleine probleempjes die de dealer zegt niet te kunnen oplossen zoals de boordcomputer die in het engels aangeeft (gallons i.p.v. liters), zakkende bestuurders stoel, en moeilijk rechtuit rijden met de auto waardoor je als een bodybuilder uitstapt in zuid-frankrijk van het constant corrigeren. Heeft iemand dezelfde klachten of oplossing hiervoor groet ron, Quote
brouwer2001 Posted May 12, 2009 Posted May 12, 2009 het lijk mij dat de dealer dit allemaal moet oplossen. want de auto is nog zo goed als nieuw. dus terug naar de dealer. groet ronald Quote
Mug Posted May 15, 2009 Posted May 15, 2009 Als je kijkt op blz. 4-46 van je instructieboekje dan kun je daar lezen hoe je de Engelse eenheden wijzigd in Europese nl. door het meer dan 3 seconden ingedrukt houden van de Up toets. Grtz. Frits Quote
El-Rio-Grande Posted May 16, 2009 Posted May 16, 2009 Het lijkt mij dat je de dealer aansprakelijk moet stellen voor deze defecten. Dat je wellicht een bijdrage moet betalen in de kosten, moet je dan voor lief nemen, als alles maar hersteld word. Zij zijn immers de aangewezen personen die horen te weten hoe ze dit moeten oplossen.. Lijkt me een goed idee om toch eens met je dealer om de tafel te gaan om eens te overleggen hoe dit opgelost gaat worden. Groeten, Peter Quote
Alex Posted May 16, 2009 Posted May 16, 2009 Het moeilijk rechtuit rijden zou kunnen veroorzaakt worden door slecht uitgelijnde voorwielen. Misschien kan dit al Quote
ronicus Posted June 15, 2009 Author Posted June 15, 2009 dank allen voor de info, was een tijdje uit de roulatie maar ga zeker ermee aan de gang Quote
Recommended Posts