Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

balen velg beschdigd

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

heb van de week mijn alu velg beschadigd is een mak veloce ice black mat, dit is een gepolyste aluminium velg wie weet een goed adres om dit te herstellen om streek den haag.

het is gelukkig niet heel ernstig maar wil gewoon nette velgen hebben en houden.

alvast bedankt

Geplaatst

ja dat heb ik al gedaan alleen heeft iemand ervaring met een goed herstel bedrijf . heb er eentje maar daar was de kleur iets afwijkend en heb het dus niet gedaan.

Geplaatst

Bekijk de kosten van reparatie en vergelijk het met de prijs van een nieuwe velg.

Ik was voor het repareren van mijn velg bijna net zoveel kwijt als voor een nieuwe.

Ik heb er uiteindelijk voor gekozen om Alloygators te laten monteren.

Image00001.jpg

image_url-1869-1443270861.jpg

image_url-1869-1443271125.jpg

Geplaatst

Mijn broer heeft vroeger een paar keer een velg laten repareren bij velgendokter. Deze hebben ze opnieuw gericht en gepolijst en een had geloof ik stoeprand schade. Hij woonde destijds in Den Haag en volgens mij zat dit bedrijf daar ook in de buurt. Is overigens wel 8 tot 10 jaar geleden, dus geen idee of ze nog bestaan en hoe goed hun diensverlening nu is. Maar mijn broer was goed over ze te spreken.

Geplaatst

heb van de week mijn alu velg beschadigd is een mak veloce ice black mat, dit is een gepolyste aluminium velg wie weet een goed adres om dit te herstellen om streek den haag.

het is gelukkig niet heel ernstig maar wil gewoon nette velgen hebben en houden.

alvast bedankt

Waarom plaats je geen Alloygators ? Dat is een perfecte bescherming en als je velgen al;beschadigd zijn kan je dit ook monteren en is stukken goedkoper dan je velgen repareren

Geplaatst

Waarom plaats je geen Alloygators ? Dat is een perfecte bescherming en als je velgen al;beschadigd zijn kan je dit ook monteren en is stukken goedkoper dan je velgen repareren

Dat zeg ik.....

(Nee niet bij de gamma)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...