Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sinds kort in het bezit van een  kia picanto comfortplusline navigator heb 24 jaar fiat  gereden te hebben   was ik dat en beetje  zat  en op aanraden van en goede vriend (theomonika) een proef rit gemaakt met een kia picanto en  dat beviel  me zo goed dat ik besloot er een aan te schaffen en ook op aanraden van hem een account aan gemaakt

heb nog nooit een auto gepimd maar bij deze gaan we dat een beetje doen foto,s volgen

Geplaatst

Hallo Jan(smurf)

Welkom op het forum, ik hoef je niet te vertellen dat je een goede keuze hebt gemaakt met je Picanto (dat heeft Theo vast al uitgebreid gedaan)

En als het om pimpen gaat, heb je natuurlijk een goed voorbeeld. (follow the pimpmaster Theo)

Alleen jammer van de kleur :wink:  (dat legt Theo je ook nog wel een keer uit)

groet,

Lourens

Geplaatst

Hallo Jan(smurf)

Welkom op het forum, ik hoef je niet te vertellen dat je een goede keuze hebt gemaakt met je Picanto (dat heeft Theo vast al uitgebreid gedaan)

En als het om pimpen gaat, heb je natuurlijk een goed voorbeeld. (follow the pimpmaster Theo)

Alleen jammer van de kleur :wink:  (dat legt Theo je ook nog wel een keer uit)

groet,

Lourens

theo heeft het me uit gelegd maar  ik heb niets tegen wit hoor

• Like 1
  • 2 weken later...
Geplaatst

Sinds kort in het bezit van een kia picanto comfortplusline navigator heb 24 jaar fiat gereden te hebben was ik dat en beetje zat en op aanraden van en goede vriend (theomonika) een proef rit gemaakt met een kia picanto en dat beviel me zo goed dat ik besloot er een aan te schaffen en ook op aanraden van hem een account aan gemaakt

heb nog nooit een auto gepimd maar bij deze gaan we dat een beetje doen foto,s volgen

Van harte welkom op het forum en gefeliciteerd met je nieuwe Picanto.

Als je gaat pimpen kijk dan even in de te koop hoek bij dorpelbeschermers. Misschien is het wat voor je?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9301I met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...