Wulf Geplaatst 1 Oktober, 2016 Geplaatst 1 Oktober, 2016 Hallo mensen ik ben nieuw op dit forum en heb mij enige tijd geleden voorgesteld Ik heb een maand geleden een picanto gekocht die ingeruild was bij een Renault dealer Mijn vraag is hoe weet ik wat voor uitvoering dit is ? Wat ik wel weet dat hij van bj 2014 is 1.0 ltr motor heeft en led verlichting,elktr klapspiegels, zij skirts in kleur,en alarm. viermaal elktr ruiten en ja ik weet niet wat standaard is bij welke uitvoering, kom er online met folders niet uit, de huidige type's heten weer anders mvg Wulf Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 1 Oktober, 2016 Geplaatst 1 Oktober, 2016 Geef het kenteken eens. Dan kan ik het zo voor je nakijken. ( Kan je zelf ook hoor, zijn zat apps die dat kunnen) Dit zijn de gegevens van mijn Rio Quote
ludoke Geplaatst 1 Oktober, 2016 Geplaatst 1 Oktober, 2016 Geef het kenteken eens. Dan kan ik het zo voor je nakijken. ( Kan je zelf ook hoor, zijn zat apps die dat kunnen) Dit zijn de gegevens van mijn Rio Hoe krijg je het over je hart om een foto van een rooie te plaatsen ? 1 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 1 Oktober, 2016 Geplaatst 1 Oktober, 2016 Ik heb al een mailtje gestuurd aan de makers van de app dat mijn Rio WIT is maar geen reactie Quote
bigwade Geplaatst 1 Oktober, 2016 Geplaatst 1 Oktober, 2016 Mooi kleurtje ! Zouden meer mensen moeten doen ! 3 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 1 Oktober, 2016 Geplaatst 1 Oktober, 2016 Ik heb al een mailtje gestuurd aan de makers van de app dat mijn Rio WIT is maar geen reactie Kleur probleempje opgelost... P.S. Ik ben niet de enige met deze mooie kleur auto. Op dit moment rijden er 633.266 witte voertuigen op NL kenteken rondt. Quote
bigwade Geplaatst 1 Oktober, 2016 Geplaatst 1 Oktober, 2016 633.266 krenten die die 500 ekkies niet over hebben voor metallic lak en dat verkopen als sjiek.... Is dat incl. alle aannemersbusjes ? Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 1 Oktober, 2016 Geplaatst 1 Oktober, 2016 Zullen ook best een aantal metalic white tussen zitten... Maar als ik echt krenterig ben met ekkies, kocht ik een i10 (Waarschijnlijk wel een witte dan) Quote
bigwade Geplaatst 1 Oktober, 2016 Geplaatst 1 Oktober, 2016 Ik zou eens naar de prijslijst kijken... Maar eh Wulf, ben je zo geholpen ? Da's belangrijker Quote
Wulf Geplaatst 1 Oktober, 2016 Topic Starter Geplaatst 1 Oktober, 2016 ja toppie heren bedankt en ben al weer wat wijzer geworden op dit mooie forum. mvg Wulf 1 Quote
bigwade Geplaatst 1 Oktober, 2016 Geplaatst 1 Oktober, 2016 ja toppie heren bedankt en ben al weer wat wijzer geworden op dit mooie forum. mvg Wulf Je hebt ook meteen de toon meegekregen van dit forum denk ik ) Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 1 Oktober, 2016 Geplaatst 1 Oktober, 2016 Alles met een vette en een dikke . En daarnaast proberen we elkaar ook nog te helpen. Maar soms gaan we ook wel een "beetje" Quote
klosjos Geplaatst 4 Oktober, 2016 Geplaatst 4 Oktober, 2016 633.266 krenten die die 500 ekkies niet over hebben voor metallic lak en dat verkopen als sjiek.... Is dat incl. alle aannemersbusjes ? 500 euro extra voor metallic lak dat in de fabriek maar 4 euro extra kost ten opzichten van de witte lak vind ik te veel van het goede. en als ik ooit schaden krijg aan mijn auto dan is het makkelijker om witte onderdelen te vinden dan de juiste metallic lak. Dus voor deze jonge lekker een WITTE. 2 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.