Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemorgen leden

Wij zijn sinds 14 oktober 2011 de ( 1 e eigenaar) van een kia picanto comfort pack.

Eind september is bij de onderhoudsbeurt gebleken dat de brandstof slangen ( in en uitvoer ) ernstig aan het uitdrogen zijn .

Omdat deze niet op voorraad waren moeten we er mee door rijden.

Gevolg BRANDSTOF LEKKAGE .

Omdat deze maand meerdere mensen voor hun 5 jaar beurt naar de dealer gaan . LAAT ZE NAKIJKEN.

We kunnen niet voorstellen dat we de enige zijn .

Of kijk zelf alvast ( links achter naast het wiel onder je brandstoftank)157e5a362d7036123a62207795e8ed1b.jpg

Succes en rij voorzichtig

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Geplaatst

Goedemorgen leden

Wij zijn sinds 14 oktober 2011 de ( 1 e eigenaar) van een kia picanto comfort pack.

Eind september is bij de onderhoudsbeurt gebleken dat de brandstof slangen ( in en uitvoer ) ernstig aan het uitdrogen zijn .

Omdat deze niet op voorraad waren moeten we er mee door rijden.

Gevolg BRANDSTOF LEKKAGE .

Omdat deze maand meerdere mensen voor hun 5 jaar beurt naar de dealer gaan . LAAT ZE NAKIJKEN.

We kunnen niet voorstellen dat we de enige zijn .

Of kijk zelf alvast ( links achter naast het wiel onder je brandstoftank)157e5a362d7036123a62207795e8ed1b.jpg

Succes en rij voorzichtig

https://vimeo.com/185907687

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...