Ga naar inhoud

Waarschuwing verkeerde richting blijft aan


De Bourgondiër

Aanbevolen Berichten

Nou mensen, sinds een week ben ik de trotse eigenaar van een Kia Sportage PHEV! Rijdt heerlijk, al snap ik nog niet waar alle knopjes voor zijn...

Nu mijn eerste vraagje in het forum. Wellicht ben ik echt nog te groen om een KIA te snappen, maar op een recent anders ingerichte weg geeft de auto aan dat ik tegen het verkeer in rijd. Dat begrijp ik nog wel, maar ... ik krijg het maar niet uit, al rij ik al tien minuten verder, ik blijf de waarschuwingen krijgen.Best irritant en ik hoop dat iemand me kan helpen bij het uitzetten ervan...

  • Confused 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


55 minuten geleden, zei De Bourgondiër:

Nou mensen, sinds een week ben ik de trotse eigenaar van een Kia Sportage PHEV! Rijdt heerlijk, al snap ik nog niet waar alle knopjes voor zijn...

Nu mijn eerste vraagje in het forum. Wellicht ben ik echt nog te groen om een KIA te snappen, maar op een recent anders ingerichte weg geeft de auto aan dat ik tegen het verkeer in rijd. Dat begrijp ik nog wel, maar ... ik krijg het maar niet uit, al rij ik al tien minuten verder, ik blijf de waarschuwingen krijgen.Best irritant en ik hoop dat iemand me kan helpen bij het uitzetten ervan...

Heb ik ook al een paar keer gehad, even de kaart op het scherm uitzetten en dan weer aan. melding was bij mij toen verdwenen.

  • Confused 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


2 minuten geleden, zei Auke Riemsma:

Heb ik ook al een paar keer gehad, even de kaart op het scherm uitzetten en dan weer aan. melding was bij mij toen verdwenen.

Ook ik heb het al een paar keer meegemaakt. Moet soms namelijk even een paar meter tegen het verkeer inrijden als ik huis verlaat. Krijg de melding pas weg als ik de motor uitzet en dan weer ga rijden. En, heb geen kaart op het scherm! Dus wie weet een andere en vooral snelle oplossing?

  • Confused 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


47 minuten geleden, zei Auke Riemsma:

Heb ik ook al een paar keer gehad, even de kaart op het scherm uitzetten en dan weer aan. melding was bij mij toen verdwenen.

Ik ga het morgen gelijk proberen, met kaart op het scherm uitzetten bedoel je denk ik gewoon even een ander schermpje op het infotainmentdeel selecteren?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


6 minuten geleden, zei De Bourgondiër:

Ik ga het morgen gelijk proberen, met kaart op het scherm uitzetten bedoel je denk ik gewoon even een ander schermpje op het infotainmentdeel selecteren?

 

Ja, en als je navi aan hebt effe uitzetten en dan weer aan.

  • Confused 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 maand later...
  • 4 weken later...
Op 19-7-2022 om 20:09, zei De Bourgondiër:

Nou mensen, sinds een week ben ik de trotse eigenaar van een Kia Sportage PHEV! Rijdt heerlijk, al snap ik nog niet waar alle knopjes voor zijn...

Nu mijn eerste vraagje in het forum. Wellicht ben ik echt nog te groen om een KIA te snappen, maar op een recent anders ingerichte weg geeft de auto aan dat ik tegen het verkeer in rijd. Dat begrijp ik nog wel, maar ... ik krijg het maar niet uit, al rij ik al tien minuten verder, ik blijf de waarschuwingen krijgen.Best irritant en ik hoop dat iemand me kan helpen bij het uitzetten ervan...

Had ik ook. Effen schakelen naar NAV en dan weer bijvoorbeeld naar radio, verdwijnt de melding.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...