Chris schepers Posted October 17, 2022 Posted October 17, 2022 Hallo lezer, mijn knipperlichten aan de rechterkant blijven branden, zelfs als het contact uit staat. De knipperlicht voor, achter en op de spiegel branden allemaal. heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt, of weet iemand waar dit aan kan liggen? Het enige wat er veranderd is aan de auto is de aansluiting voor een trekhaak. Ik ben een Kia rio uit 2011 Quote
Murcielaygo Posted October 17, 2022 Posted October 17, 2022 Ik zou beginnen met de trekhaakaanskuiting nakijken.Is deze electronisch, dus met een kastje ertussen en een aparte voeding, of afgetakt van de bedrading?Heb je een 7- of een 13-polige aansluiting? En is dat in het laatste geval Jaeger of bijv. West-Con (of zoiets)?Het lijkt mij dat je permanente spanning ergens kortsluit naar de richtingaanwijzer, dus daar moet je gaan zoeken.Of laten zoeken, want als je je trekhaak hebt LATEN plaatsen hebben zij IMHO hun werk niet goed gedaan... Quote
Mario Bouman Posted December 22, 2023 Posted December 22, 2023 heb nu hetzelfde probleem ,heb geen trekhaak .help!!!!! Quote
Recommended Posts