BlackAssPica Geplaatst 8 Oktober, 2016 Geplaatst 8 Oktober, 2016 Vandaag even de klep open gehad. Nu kom ik daar 2 dingen tegen. Een ongebruikte aansluiting en een soort van druksensor. De druk sensor zit op het slotmeganisme van de motorklep alleen kan ik niet zien of die ergens tegen aan komt. Waar dient dat voor? Alarm? Of voor het indicatie systeem dat bijv je motorklep nog open staat? Ik kan de foto's niet uploaden via me tell zijn te groot dus zal dat morgen moeten doen. Gr Quote
Wimis on Geplaatst 8 Oktober, 2016 Geplaatst 8 Oktober, 2016 Heel dubieus allemaal !Zou de vorige eigenaar wat aan het knutselen geweest zijn? Eerste indruk/gedachte is het Alarm........maar wacht wel even de foto's af! Quote
Murcielaygo Geplaatst 8 Oktober, 2016 Geplaatst 8 Oktober, 2016 Ongebruikte aansluiting kan voor een optie zijn die jij niet hebt. En er zit idd een schakelaar bij de motorkap voor het alarm. Volgens mij staat het alarm zelfs beschreven in het boekje van je auto... Quote
BlackAssPica Geplaatst 8 Oktober, 2016 Topic Starter Geplaatst 8 Oktober, 2016 Murcielaygo ja ik zat ook al te denken aan een alarm. Maar het zit dus wel vooraf gemonteerd. Dat zou dus betekenen dat het wel te monteren moet zijn lijkt mij? Ik post morgen nog even de foto's dan kun je beide items even bekijken. Zal ook het boekwerk er even op na slaan. Quote
Murcielaygo Geplaatst 8 Oktober, 2016 Geplaatst 8 Oktober, 2016 Of je alarm hebt weet je zo; Auto op slot zetten met de remote. Even wachten tot de rode LED onder de voorruit knippert (kleine minuut). Nu de auto MET DE SLEUTEL ontgrendelen en de deur open doen. Heb je alarm dan gaat de claxon pulsend af. Auto ontgrendelen met remote of op contact zetten laat het toeteren stoppen. 1 Quote
BlackAssPica Geplaatst 8 Oktober, 2016 Topic Starter Geplaatst 8 Oktober, 2016 Ga dat gelijk ff proberen Quote
BlackAssPica Geplaatst 8 Oktober, 2016 Topic Starter Geplaatst 8 Oktober, 2016 Ja hoor! Je hebt gelijk! Het is tbv van het alarm blijkbaar. Quote
BlackAssPica Geplaatst 8 Oktober, 2016 Topic Starter Geplaatst 8 Oktober, 2016 Alleen, heeft dit alarm of is het uit breidbaar met een interieur sensor? Mensen met z'n navi systeem zijn die niet bang dat het gejat word? Quote
Murcielaygo Geplaatst 8 Oktober, 2016 Geplaatst 8 Oktober, 2016 Xtra40 heeft daar wat op verzonnen; een losse interieursensor die je aansluit bij de binnenverlichting. Als die afgaat denkt het alarm dat de deur opengaat en gaat het af. En door een draad naar het contact gaat de binnenverlichting niet telkens aan als je in de auto zit... Quote
BlackAssPica Geplaatst 8 Oktober, 2016 Topic Starter Geplaatst 8 Oktober, 2016 Murcielaygo, is daar een post van? Want dan ga ik ff rond neuzen of je moet het zo 1.2.3 hebben? Quote
Murcielaygo Geplaatst 9 Oktober, 2016 Geplaatst 9 Oktober, 2016 Er zijn berichten over, maar ik heb die helaas niet zo paraat... Op eBay vind ik ook niet meteen wat vergelijkbaars. Quote
BlackAssPica Geplaatst 9 Oktober, 2016 Topic Starter Geplaatst 9 Oktober, 2016 Ik heb hier even de foto's Druksensor bij de motorklep aansluiting. en de onbekende stekker aan de rechterkant in de motorruimte, naast de rechter koplamp, vlak voor de voorbumper. Helaas het klepje er even niet vanaf gekregen, maar kan me herinneren dat het een multipins aansluiting is. Quote
BlackAssPica Geplaatst 9 Oktober, 2016 Topic Starter Geplaatst 9 Oktober, 2016 Heb overigens dit gevonden online ivm het alarm: https://m.aliexpress.com/item/851324460.html?trace=wwwdetail2mobilesitedetail&productId=851324460&productSubject=Promotional-microwave-sensor-car-alarm-motion-sensor-4-direction-detection-working-with-car-alarm-system-adjust&spm=2114.40010508.4.1.U9b1iq Zal dit wat wezen? Quote
Murcielaygo Geplaatst 10 Oktober, 2016 Geplaatst 10 Oktober, 2016 Dat alarm kan misschien wel werken, die van Xtra40 was 1 unit met alles erin. De stekker is volgens mij een diagnose-stekker, die heb ik ook. Quote
BlackAssPica Geplaatst 10 Oktober, 2016 Topic Starter Geplaatst 10 Oktober, 2016 Dus die stekker is niks bijzonders? Quote
Murcielaygo Geplaatst 10 Oktober, 2016 Geplaatst 10 Oktober, 2016 Nope, handig voor de garage in sommige gevallen, meer niet. Quote
BlackAssPica Geplaatst 10 Oktober, 2016 Topic Starter Geplaatst 10 Oktober, 2016 Bedankt Murcielaygo:) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.