ff4266 Geplaatst 15 Oktober, 2016 Geplaatst 15 Oktober, 2016 Zijn er mensen met ervaringen in het monteren van de K logo emblemen? Ik ben benieuwd wat de tips zijn, ik zie ze erg goedkoop op Aliexpress... Ik heb veel voorbeelden gezien van andere modellen, maar niet van de Cee'd.. Iemand een voorbeeldje? En klopt het dat het embleem op het stuur bij de Cee'd ook met een stuk of 6 clips geklemd zit? Ik zou deze er graag onbeschadigd uit krijgen om het eventueel terug te plaatsen.. Bedankt alvast! Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 15 Oktober, 2016 Geplaatst 15 Oktober, 2016 Nou Nou ervaring..... Ik heb ze op mijn 2 Soul's gehad en ik heb nu op mijn Rio geplakte K-logo's Ik had de k-logo's voor mijn Soul's ook van ebay. Je kan op ebay.com verschillende logo's vinden waar het formaat bij staat zodat je iig zeker weet dat je het goede formaat hebt. Het logo voor op het stuur zit gewoon geplakt over het originele logo. Je kan deze er dus ook zo weer vanaf halen. Maar volgens mij zijn er wel forumleden die ze op hun Ceed hebben zitten (in het kevlar volgens mij) Zie dit topic: http://www.kiaclub.nl/topic/19355-nieuw-logo/ Dit zijn ze op mijn Rio. Quote
ff4266 Geplaatst 15 Oktober, 2016 Topic Starter Geplaatst 15 Oktober, 2016 Bedankt voor je reactie.. Dat is wel prettig, eroverheen geplakt op het stuur. Bij de optima dient volgens het grote boze internet het originele embleem verwijderd te worden.. De maten heb ik al opgezocht, ziet er uit als een leuk en goedkoop klusje om het wat exclusiever te maken.. Heb jij de dure versies van internet(zo rond de 70 dollar voor een set) of de goedkopere? Voor dat geld op Aliexpress kun je ze haast niet laten liggen... Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 15 Oktober, 2016 Geplaatst 15 Oktober, 2016 ik was toentertijd iets van $ 30 kwijt voor de voorkant / achterkant en $10 voor het stuur maar dat is 5 jaar geleden. Als ik nu op ebay kijk zien ze er hetzelfde uit en zijn ze een stuk goedkoper. Die van mij waren van het merk evolution. (dat zijn wel de iets duurdere) Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 15 Oktober, 2016 Geplaatst 15 Oktober, 2016 Er zijn op YouTube filmpjes te zien met de handleiding hoe de logo's te monteren. https://youtu.be/jdVguBHED9o Quote
ff4266 Geplaatst 15 Oktober, 2016 Topic Starter Geplaatst 15 Oktober, 2016 Ik heb ze besteld, zal wel een paar weken duren, maar ik heb geduld! Ben benieuwd hoe ze zijn.. Begin november gaat de auto gewassen en gewaxt worden, dus dan doe ik de logo's ook meteen(als ze binnen zijn)! Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 15 Oktober, 2016 Geplaatst 15 Oktober, 2016 Wel foto's maken en plaatsen voor als er meer forumleden met een Ceed geïnteresseerd zijn in de logo's Quote
ff4266 Geplaatst 15 Oktober, 2016 Topic Starter Geplaatst 15 Oktober, 2016 Dat zal ik zeker doen! 1 Quote
ff4266 Geplaatst 27 Oktober, 2016 Topic Starter Geplaatst 27 Oktober, 2016 Nou het stuur logootje is binnen, maar de pasvorm is verschrikkelijk, hij past gewoon niet mooi over het logo heen, dus hup, weg ermee... Nu even de andere logo's afwachten, want dit is geen succes... Quote
Xceed Geplaatst 28 Oktober, 2016 Geplaatst 28 Oktober, 2016 Heb ze bijna 4 jaar op de Cee'd gehad. De logo's had ik in de US gekocht. De kwaliteit is zeker goed. Mijn Cee'd staat trouwens nu te koop met veel foto's waarop ook de logo's te zien zijn. http://www.autotrader.nl/auto/kia-ceed/2013/culemborg/7t7jx/kia-ceed-ceed-sportswagon-16-gdi-plus-pack-navi/?zoekopdracht=kia-ceed%7Cprijs-van-16500-tot-17000%7Ckilometerstand-van-30000-tot-40000 Quote
ff4266 Geplaatst 28 Oktober, 2016 Topic Starter Geplaatst 28 Oktober, 2016 Mmm, dus er zou wel een mooi passend stuur logo beschikbaar moten zijn. Weet je nog waar je die besteld hebt? Quote
Xceed Geplaatst 28 Oktober, 2016 Geplaatst 28 Oktober, 2016 Heb ze toen gekocht via ebay.us, heb al gekeken maar kan ze niet terug vinden. Quote
ff4266 Geplaatst 28 Oktober, 2016 Topic Starter Geplaatst 28 Oktober, 2016 En heb jij het ook over het origineel heen geplakt of die er eerst uit gehaald(bij het stuurwiel)? Quote
Xceed Geplaatst 28 Oktober, 2016 Geplaatst 28 Oktober, 2016 Heb de stuurkap erafgehaald en het logo gedemonteerd. Deze zat met omgebogen klemmetjes aan de achterkant vast. Op de plek van het logo zat een verhoging in het plastic (ribbels) om het orginele logo te ondersteunen. Deze heb ik heel voorzichtig weggesneden met een scalpel mesje om het vlak te maken. Daarna het nieuwe logo met zwarte kit vastgeplakt. 1 Quote
ff4266 Geplaatst 29 Oktober, 2016 Topic Starter Geplaatst 29 Oktober, 2016 Jemig wat mooi zeg, zou je kunnen vertellen hoe je die airbag los haalt? Ik wil hem toch ook wel mooi monteren... Quote
ff4266 Geplaatst 1 November, 2016 Topic Starter Geplaatst 1 November, 2016 Nou, vanochtend eens bezig geweest met de andere emblemen want die waren inmiddels binnen.. Dat idee met visdraad om kit los te snijden heeft geen enkele zin. Je visdraad knapt telkens, en achteraf zag ik waarom.. Er zitten in de originele emblemen 2 pinnetjes aan de uiteinden, waardoor je dus geen kit snijdt maar gewoon op dat pinnetje je draad kapot trekt. Uiteindelijk heb ik ze er gewoon met een naaldachtig gereedschap los getrokken door een zijkantje omhoog te wippen. Kost wat kracht maar ze komen dan los, zonder schade. Even schoongemaakt eronder met wat stierepies, en de nieuwe opgeplakt. De lak eromheen weer gewaxt om de negatieve effecten van de spiritus teniet te doen. Het ziet er schitterend uit, van dichtbij zie je de goedkopere kwaliteit van deze aliexpress logo's wel, maar goed, voor die 12 euro ben je toch mooi geholpen.. Eens kijken hoelang ze mooi blijven, anders gaan er alsnog duurdere op.. Nu het stuur logo nog, maar daarvoor heb ik even antwoord nodig van hoe die stuurkap los te halen is zodat ik het logootje kan verwijderen via de achterkant.. Weet iemand dat? Plaatjes bij de praatjes (nieuwe plaatjes, ze zaten eerst verkeerd om): Verder nog originele aluminium pedalen geinstalleerd, zo'n setje kost echt helemaal niets via Ebay vanuit Korea(origineel Kia/Hyundai) voor 28 euro totaal: 1 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 1 November, 2016 Geplaatst 1 November, 2016 EEeeeeeuh mooi maar uhhhh ....ik durf het bijna niet te zeggen, maar ze zitten op z'n kop. Jammer dat je de foto's aangepast hebt ...was best hilarisch. Quote
ff4266 Geplaatst 1 November, 2016 Topic Starter Geplaatst 1 November, 2016 Hahaha te geniaal, maar ik heb ze alweer omgedraaid hoor Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 1 November, 2016 Geplaatst 1 November, 2016 Hahaha te geniaal, maar ik heb ze alweer omgedraaid hoor Dat heb je snel geregeld. Quote
ff4266 Geplaatst 1 November, 2016 Topic Starter Geplaatst 1 November, 2016 Ja dat dacht ik ook, ik werd er al heel snel op geattendeerd.. Wist ik veel.. Maar nu zitten ze dus goed! Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 1 November, 2016 Geplaatst 1 November, 2016 Ja dat dacht ik ook, ik werd er al heel snel op geattendeerd.. Wist ik veel.. Maar nu zitten ze dus goed! Kijk dat ziet er beter uit Quote
ludoke Geplaatst 1 November, 2016 Geplaatst 1 November, 2016 Heb je een link waar je ze vandaan hebt ? Wil ze ook wel,alvast bedankt Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.