ff4266 Geplaatst 1 November, 2016 Topic Starter Geplaatst 1 November, 2016 Zeker, deze maat heb je nodig: https://nl.aliexpress.com/item/1pcs-for-Car-K-Logo-Front-Emblem-Badge-Sticker-For-Kia-K5-130mm-x-66mm-Front/32729015202.html?spm=2114.13010608.0.0.T8IO0c&detailNewVersion=&categoryId=200000241 Quote
ludoke Geplaatst 1 November, 2016 Geplaatst 1 November, 2016 Bedankt voor de link,ik ga ze voor de voor en achterkant bestellen,kan je wat meer uitleg geven over het verwijderen van de oude ? Dat naaldachtig voorwerp, wat moet ik me daarbij voorstellen ? Een priem ?.Ik wil niks beschadigen uiteraard. Is voor en achterkant dezelfde werkwijze en ik vermoed dat die pinnetjes aan de horizontale kant zitten ? Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 1 November, 2016 Geplaatst 1 November, 2016 Het beste kan je de oude logo's eerst verwarmen met een föhn, dierdoor laat de plaklaag makkelijker los. Het kan makkelijk met een visdraad, eerst links tot het pennetje dan rechts tot het pennetje. Daarna de bovenkant tot de pennetjes en dan vanaf de onderkant tot de pennetjes De pinnetjes zitten links en rechts bijna aan het einde van het logo. Quote
ludoke Geplaatst 1 November, 2016 Geplaatst 1 November, 2016 Ik heb deze rode besteld,ik hoop dat het een mooi effect heeft,ik heb ook Dark Gun Metal https://nl.aliexpress.com/item/2Pcs-New-Car-K-Logo-Kia-Front-Rear-Emblem-Badge-Sticker-For-Kia-K5-Free-Shipping/32398427185.html?scm=1007.13338.50051.0&pvid=f8864eaf-be98-4d55-9ce2-30f85b993c1c&tpp=1&detailNewVersion=&categoryId=200000241 Heb ook maar de zwarte besteld,mocht het tegenvallen. Het lijkt me wel niet meteen het seizoen om ze te plakken,als ze hier zijn zijn we 3 weken verder en kan het pokkekoud zijn en niet ideaal om de nieuwe te plakken. Kleven ze een beetje goed,de nieuwe ? Quote
ff4266 Geplaatst 1 November, 2016 Topic Starter Geplaatst 1 November, 2016 Mooi, ben benieuwd. Hou je ons ook ff op de hoogte hier?? Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 1 November, 2016 Geplaatst 1 November, 2016 Als ik eerlijk ben vindt ik het rood bij deze niet zo mooi afgewerkt, het geribbelde op de foto is denk ik een beschermfolie, maar hij sluit niet mooi aan op het chrome. Maar voor die paar dollar wel een leuke upgrade en let op ze staan op zijn kop op de foto. (ik ken iemand die ze verkeerdom op zijn auto had geplakt) Rood kan idd mooi afsteken tegen Dark Gun Metal....Misschien het rood nog een beetje doorvoeren. hier hebben ze dat gedaan bij een Rio. Quote
ludoke Geplaatst 1 November, 2016 Geplaatst 1 November, 2016 Had dat op zijn kop staan ook gezien,nadat je er allusie op had gemaakt ,het had me ook kunnen overkomen. Hij heeft ze wss gekleefd zoals op de site afgebeeld zijn. Heb toch de zwarte ook maar besteld ,dan kan ik de rode presenteren en bevalt het niet kan ik de zwarte plakken. Denk ook wel dat het mooi gaat zijn op de DGM Quote
ludoke Geplaatst 1 November, 2016 Geplaatst 1 November, 2016 Als ik eerlijk ben vindt ik het rood bij deze niet zo mooi afgewerkt, het geribbelde op de foto is denk ik een beschermfolie, maar hij sluit niet mooi aan op het chrome. Maar voor die paar dollar wel een leuke upgrade en let op ze staan op zijn kop op de foto. (ik ken iemand die ze verkeerdom om zijn auto had geplakt) Rood kan idd mooi afsteken tegen Dark Gun Metal....Misschien het rood nog een beetje doorvoeren. hier hebben ze dat gedaan bij een Rio. Mooi,maar een klein accentje is voldoende voor mij,mijn eigen kennende ga ik al vér,maar ik zag ze in het rood en dacht Hmmmm Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 1 November, 2016 Geplaatst 1 November, 2016 Ach voor die paar dollar kan je ze altijd nog (als je ze te heftig vindt) wisselen voor de zwarte. Ik ben met mijn Rio ook verder gegaan dan ik eerst van mijzelf zou verwachten (ben ook geen 18 meer) Maar ben nu wel blij met wat ik er aan gedaan heb. Quote
ludoke Geplaatst 1 November, 2016 Geplaatst 1 November, 2016 Ach voor die paar dollar kan je ze altijd nog (als je ze te heftig vindt) wisselen voor de zwarte. Ik ben met mijn Rio ook verder gegaan dan ik eerst van mijzelf zou verwachten (ben ook geen 18 meer) Maar ben nu wel blij met wat ik er aan gedaan heb. Op een witte steken de dingen natuurlijk meer af ,sorry het was te sterk,maar kleven die dingen goed en zou het bij koude doenbaar zijn ? Met een fohne (wat bij ons een haardroger is) kan je wel wat voorverwarmen maar het is nu eenmaal metaal en dat koelt af As Hell Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 1 November, 2016 Geplaatst 1 November, 2016 Op een witte steken de dingen natuurlijk meer af ,sorry het was te sterk,maar kleven die dingen goed en zou het bij koude doenbaar zijn ? Met een fohne (wat bij ons een haardroger is) kan je wel wat voorverwarmen maar het is nu eenmaal metaal en dat koelt af As Hell Een Föhn die bij ons idd ook wel een haardroger genoemd wordt werk best goed, het logo is namelijk van plastic en die houdt de warmte best goed vast. Hij hoeft ook niet heet te worden maar gewoon lekker warm. Voordat je gaat plakken zou ik het metaal toch ff voorverwarmen met de HAARDROGER. Quote
ff4266 Geplaatst 1 November, 2016 Topic Starter Geplaatst 1 November, 2016 Ik heb het in de kou gedaan buiten, maar de auto gaat vannacht bij een nachtdienst op werk naar binnen, hechten doet het toch wel... Een paar dagen de tijd geven en niet wassen... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.