Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kia Rio Crossover/SUV

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

zou en kruising moeten worden van de provo en de kx3 maar moet wel zeggen dat hun studie modelen super mooi zijn 

en dan valt het uiteindelijke model toch een beetje tegen :weather41:

Geplaatst

Hyundai-Kia-Neuheiten-bis-2018-1200x800-418a7a355f2bd20d.jpg

Dit voorspelt iig iets goeds, staat in de planning voor herfst 2017 (D)

Geplaatst

Zo echt wel dat ziet en goed uit
Ik moet verplicht wachten voor een nieuwe auto en als ik dit zie is dat misschien maar goed ook :-) :-)

Verstuurd vanaf mijn SM-A710F met Tapatalk

Geplaatst
1 minuut geleden zei xtra40:

Zo echt wel dat ziet en goed uit
Ik moet verplicht wachten voor een nieuwe auto en als ik dit zie is dat misschien maar goed ook :-):-)

Daar sluit ik me hellemaal bij aan, ik wacht iig met het aanschaffen van een auto. We waren eerst van plan om voor de nieuwe Rio te gaan, maar nu gaan we wachten tot Hyundai en Kia hun B-segment SUV op de markt hebben gezet.

Geplaatst

Mijn vermoeden wordt gedeeld door Autoweek. De spionage foto's die wij als Kia zagen is zeer vermoedelijk de nieuwe Hyundai.

Medio augustus kregen we een mysterieuze en heftig ingepakte cross-over te zien die we destijds als nieuw model voor Kia bestempelden. Uit foto's die onze spionagefotograaf voor de tweede keer van de nieuweling wist te schieten, wordt duidelijk dat we niet met een nieuwe Kia, maar met een hagelnieuw model voor Hyundai te maken hebben!

Opnieuw zijn de bijzondere lichtunits goed zichtbaar, exemplaren die wat indeling betreft wel iets weghebben van de kijkers die Citroën op de C4 Cactus en Jeep op de Cherokee heeft geplaatst. Opvallend is het feit dat de units links en rechts van elkaar afwijken. Het rechter exemplaar lijkt de versie te zijn die het productiestadium zal halen.

Duidelijk is dat deze nieuwe, nog naamloze cross-over onder de Tucson in de pikorde komt te staan. Hyundai Nederland laat weten dat de nieuweling, waarvan de naam nog niet bekend is, nog deze zomer verschijnt.

Daarbij laat Hyundai Nederland weten dat de auto niet, zoals voorheen werd gedacht, als ix20-opvolger in de markt wordt gezet. Sterker nog, het tweetal zal naast elkaar in de Hyundai-showroom komen te staan.

• 2 weken later...
Geplaatst

Yes... Nu foto's van de echte KIA B-Suv (stonic)

Eerste wat mij opvalt is dat ondanks hij een broertje zou zijn van de Hyundai is dat deze een viergaats velg heeft.

2018-Kia-Stonic-07-copy.jpg

2018-Kia-Stonic-04-copy.jpg

2018-Kia-Stonic-10-copy.jpg

Geplaatst

Nog niet echt heel spannend te noemen
Zo dit niet de opvolger van de venga gaan worden i.p.v de Rio suv

Geplaatst

Volgens Autovisie wordt de opvolger van de venga idd een compacte crossover

De suv op de spyfoto heeft dezelfde krommingen aan de bovenzijde van het voorruit als de Rio 4 en de velgen van de Rio 4. Maar het is zeker geen hoog op zijn poten geplaatste Rio 4. De achterportieren lopen bij deze hoekiger dan bij de Rio 4.

wat het ook is in juli weten we iig meer.

Kia-Venga-Kia-Planning-Autovisie.nl_.jpg

• 2 maanden later...
Gast Vitara 2
Geplaatst

Ondanks dat Nieles niet warm wordt van Spyfoto's ...Hier toch maar weer een paar nieuwe van de Stonic ;)

kia-stonic-spy-3-front.jpg

kia-stonic-spy-6-side.jpg

kia-stonic-spy-9-rear.jpg

• 1 maand later...
Gast Vitara 2
Geplaatst
4 minuten geleden zei bigwade:

Ja hijs leuk !

Dussssssss.... Weg met de i10 en weer gewoon lid worden ;)

Gast Vitara 2
Geplaatst
Op ‎20‎-‎6‎-‎2017 om 17:53 zei bigwade:

Laatste staatslot was helemaal NUL..

Die van mij ook niet...

En de spaarcentjes zitten nu al in de Vitara, Waar ik nog steeds heeeeel blij mee ben.

Geplaatst
Op 2017-6-20 om 17:53 zei bigwade:

Laatste staatslot was helemaal NUL..

Op een winnend staatslot wachten....zooooo 1958 :rolleyes: 

• Like 1
Geplaatst

Wil straks met BW wel weer een testrit gaan maken mocht KIA Nederland ons weer uitnodigen?

Uitgebreid verslag met foto's komen dan wel weer

Oja BW je hoeft deze keer geen rolstoel te duwen  ben bevrijd van het staalwerk uit mijn been en nu volop aan het revalideren

Gast Vitara 2
Geplaatst
2 uur geleden zei Lique:

Op een winnend staatslot wachten....zooooo 1958 :rolleyes: 

Daarom had ik ook netjes gespaard voor de Vitara, Lenen voor een auto..... dat is pas zoooooo niet mijn ding :)

balk_afm4-jpg.ashx?la=nl-nl

En dat geld geef ik liever uit om mijn Vitara te pimpen ;) 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...