Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Via AliExpress heb een

Witson mini usb wifi ontvanger voor s100 s150 auto dvd producten high speed 150 mpbs 20dbi max wireless adapter wlan netwerkkaart

gekocht en aangesloten op de witte internetkabel van de Witson. Maar de ontvanger wordt niet herkend, t lampje brandt ook niet.

Gelezen dat je de Witson moet resetten via de resetknop aan de voorkant, dit helpt niet.

Of een driver moet installeren.

Hier iemand een idee?

Gr Alex

post-13334-0-18646200-1477592542_thumb.jpg

post-13334-0-31504700-1477592542_thumb.jpg

post-13334-0-45962700-1477592542_thumb.jpg

post-13334-0-67948800-1477592542_thumb.jpg

post-13334-0-83480700-1477592542_thumb.jpg

Geplaatst

Denk niet dat je een compatible wifi ontvanger hebt.

Test m eerst eens op een computer.

Oja mog even voor de zekerheid... de kabels zitten wel juist in je Witson?

Geplaatst

Op de computer, wordt eerst automatisch een driver geinstalleerd en daarna brandt ook het lampje op de ontvanger.

Heb de Witson door de Pimpmasters erin laten zetten, dus verwacht wel dat de kabel goed is aangesloten.

Of misschien losgeschoten, ma ja zie t niet zo zitten om em los te halen.....

Bedankt voor je reactie.

Geplaatst

In dat geval zal het wel goed aangeloten zijn.

Ik heb ergens wel een lijst van compatible wifi en 3/4g adapters.

Kijk morgen wel of ik die kan vinden. Weet wel dat ze online maar een paar euro kosten.

Geplaatst

maar als ie geen verbinding maakt met een netwerk zal ie nooit op z,n s100 werken of zie ik dat verkeerd , als je zo de dongel er in doet werkt ie voor geen meter.

Geplaatst

Het lampje op de dongel werkt niet in de auto. Wel op de pc. Dus denk dat - of de Witson de dongel niet herkend - of er toch een draadje aan de achterkant los zit.

Maar volgens de site van AlieXpress is de dongel specifiek voor dit model, daarom heb ik em ook gekocht.

Ik heb van me mobiel al een hotspot gemaakt, maar dat werkt dus ook niet.

Kan via het handschoenenvak wel een beetje bij de achterkant, dus als ik tijd heb van t weekeinde..... 

Geplaatst

nee dat had ik ook , specifiek voor de s100 en met hotspot maar werken ho maar en als ie het na 100 keer wel wat deed duurde het een half uur voor je ergens  op zat .

het lampje werkte bij mij wel ,als je het een lampje kan noemen.

Geplaatst

Wifi op een wince unit heeft idd geen zin. De s100 is er traag met laden van sites. Met een andere browser wordt het wel minder erg maar nooit snel. Heb destijds 80 seconden moeten wachten voordat kiaclub.nl was geladen bijvoorbeeld. Ondet android werkt het overigens een stuk beter. Ik heb de originele Comfast module maar heb m al ruim een jaar niet meer gebruikt aangezien het totaal geen toegevoegde waarde heeft.

Geplaatst

inderdaad ,zo traag als dik water als ie al werkt ,heb hem ook al een lange tijd in de la liggen, wel zonde van me euro,s maarja .

maar is het om te zetten naar android

Geplaatst

Ja de s100 en s150 zijn gelijk. Alleen draait de s150 op android.

Waar je rekening mee moet houden is dat als je met de niuewere roms dan niet meer terug kunt flashen naar windows.

Geplaatst

Hoe bedoel je tv/digitale radio?

De dvb-t midule voor de s100 is dezelfde als voor de s150. Deze werkt dus gewoon heb het zelf ook. Maar heb je ook dab+ dan? Wist niet dat er een dab module was voor de s100?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...