Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ben sterk aan het overwegen om een Witson systeem voor mijn Rio aan te schaffen. maar heb een paar simpele vragen.

hoe krijg ik er navigatie software op? is dit 'free' te downloaden? En hoe zit het met kaart updates?

je kunt er een voor -en achter camera op aansluiten. enige advies daar? of gewoon die van witson zelf nemen?

Geplaatst

Beste Toshi,

De witson systemen komen met navigatie al geinstalleerd. Je kunt bij WItson ook apart nog een sd-kaartje kopen.

Misschien zijn die kaarten ook nog wel gratis te downloaden.

Geplaatst

tukzooi. moet ik toch die mio ernaast gebruiken.

doet me denken aan een star-ship enterprise met gewone deuren met deurhendels....

je zou toch via android gebruikt kunnen maken van google-maps als je tethert via je telefoon? dan krijg je volgens mij ook fileinformatie in je route verwerkt... toch?

niet de meest ideale oplossing, maar moet werken als je echt een rampendag hebt met files.

Geplaatst

Zou het toch ff checken bij de verkoper. Er zijn verschillende modellen waar optioneel een TMC module voor te verkrijgen is. Dat is in ieder geval voor de S100 en S150 gebaseerde modellen het geval.

Verder kun je bij android devices waarop je internet hebt via een dongel of wifi tethering natuurlijk gewoon de mogelijlheid voor life info. Diensten zijn wel afhankelijk van je Navi software. Met TomTom, Igo en Sygic kan het in ieder geval

• 3 weken later...
Geplaatst

gevraagd en helaas niet mogelijk. maar ik heb me eroverheen gezet.

intussen is er een nieuwe model uit met 8" scherm en android 5.1 en was net op 'te laat' zodat ik dat model nog kon bestellen.

zal foto's plaatsen als ik dat binnen heb.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...