Toshi Geplaatst 22 Juni, 2016 Geplaatst 22 Juni, 2016 ben sterk aan het overwegen om een Witson systeem voor mijn Rio aan te schaffen. maar heb een paar simpele vragen. hoe krijg ik er navigatie software op? is dit 'free' te downloaden? En hoe zit het met kaart updates? je kunt er een voor -en achter camera op aansluiten. enige advies daar? of gewoon die van witson zelf nemen? Quote
Towerom Geplaatst 23 Juni, 2016 Geplaatst 23 Juni, 2016 Beste Toshi, De witson systemen komen met navigatie al geinstalleerd. Je kunt bij WItson ook apart nog een sd-kaartje kopen. Misschien zijn die kaarten ook nog wel gratis te downloaden. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 23 Juni, 2016 Geplaatst 23 Juni, 2016 Igo Kaarten en software zijn via diverse fora / nieuwsgroepen te verkrijgen zojuist HERE kaarten Q1-2016 voor Igo "gevonden" http://www.gpspower.net/igo-maps/343882-europe-here-q1-2016-a.html Quote
Toshi Geplaatst 23 Juni, 2016 Topic Starter Geplaatst 23 Juni, 2016 heb het maar gewoon bij witson besteld. hoef ik in het beginnen niet te pielen en betaal graag voor goede software. dus laten we hopen dat het niet zo slecht is als de Kia Standaard navigatie die erop zit... iemand ervaring met hun camera's? en de achteruit camera heb ik besteld, twijfel nog alleen over de front dash cam. http://www.witson.com/en/displayproduct.html?proID=102601848 Quote
Toshi Geplaatst 30 Juni, 2016 Topic Starter Geplaatst 30 Juni, 2016 besteld en kom er nu achter at er geen TMC op zit, zeker ook niet achteraf erop te krijgen Quote
xtra40 Geplaatst 30 Juni, 2016 Geplaatst 30 Juni, 2016 besteld en kom er nu achter at er geen TMC op zit, zeker ook niet achteraf erop te krijgen nope Quote
Toshi Geplaatst 30 Juni, 2016 Topic Starter Geplaatst 30 Juni, 2016 tukzooi. moet ik toch die mio ernaast gebruiken. doet me denken aan een star-ship enterprise met gewone deuren met deurhendels.... je zou toch via android gebruikt kunnen maken van google-maps als je tethert via je telefoon? dan krijg je volgens mij ook fileinformatie in je route verwerkt... toch? niet de meest ideale oplossing, maar moet werken als je echt een rampendag hebt met files. Quote
Gast Stief Geplaatst 30 Juni, 2016 Geplaatst 30 Juni, 2016 Zou het toch ff checken bij de verkoper. Er zijn verschillende modellen waar optioneel een TMC module voor te verkrijgen is. Dat is in ieder geval voor de S100 en S150 gebaseerde modellen het geval. Verder kun je bij android devices waarop je internet hebt via een dongel of wifi tethering natuurlijk gewoon de mogelijlheid voor life info. Diensten zijn wel afhankelijk van je Navi software. Met TomTom, Igo en Sygic kan het in ieder geval Quote
Toshi Geplaatst 18 Juli, 2016 Topic Starter Geplaatst 18 Juli, 2016 gevraagd en helaas niet mogelijk. maar ik heb me eroverheen gezet. intussen is er een nieuwe model uit met 8" scherm en android 5.1 en was net op 'te laat' zodat ik dat model nog kon bestellen. zal foto's plaatsen als ik dat binnen heb. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.