Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kentekenplatverlichting vervangen, tips?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het volgende wat ik wil aanpakken is de kentekenplaat verlichting. Ik wil hier nette witte led verlichting in hebben. Nu is er zoveel te krijgen, van goedkope rommel tot dure rommel en alles er tussen in. Wat ik niet wil, zijn canbus fouten en flikkeringen in de leds.. Wat hebben jullie voor soorten gebruikt??

Geplaatst

Voortaan ga ik alles aan jouw vragen Lourens, ik heb nog nooit mensen op een forum zo snel zien reageren! Heb maar een setje besteld, ik kijk wel of het wat is voor die paar euro..

• Like 2
Geplaatst

Hey die credit gaat niet allen naar mij hoor, er zijn wel meer forumleden die minimaal zo actief op het forum zijn.

Maar ben het met je eens, het is wel een van de sterke kanten van dit forum, Leden die lekker actief zijn....

Applaus voor onszelf ;)

Geplaatst

Ik heb al jaren gewoon goedkope ebay led's, . niks geen canbus en andere dure termen, gewoon een paar leds van een dollar of 2 per setje.

s-l500.jpg

http://www.ebay.com/itm/2Pcs-NEW-360-5SMD-w5w-T10-LED-Bulbs-Car-For-License-Plate-White-Lights-12V-/272076732865?hash=item3f590979c1:g:SVcAAOSwwE5Wbths&vxp=mtr

Heeft de Rio een groeikuur ondergaan ? :wink:

Gewoon andere lampjes erin,in de originele fittingen ?

• Like 1
Geplaatst

Yep, lampje er uit en ledlampje er in en klaar.

Als in je link naar compatiebele wagens ga staat de Cee'd er niet bij,jouw Rio wel

Geplaatst

Zover mij bekend zit er echt een w5w lampje in de kentekenverlichting van de Cee'd.

Geplaatst

is idd t10 w5w lampje  in de kentekenverlichting 

Ik wist het ook bijna 100% zeker, thanks voor de bevestiging  :-)  

• 1 maand later...
Geplaatst

Ik kan ook wel hulp gebruiken bij het vervangen van de lampjes van de kentekenplaatverlichting. De led-lampjes heb ik al een tijdje binnen maar de lampunit krijg ik niet open zoals het in de handleiding van de auto staat. :no:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...