Tuurke Geplaatst 23 November, 2016 Geplaatst 23 November, 2016 Ik kreeg zojuist een belletje van de Kia dealer dat mijn Cee'd SW GT-line 1.0 deel uitmaakt een terugroepactie van Kia, de injectoren moeten gecontroleerd worden. Is jullie daar iets van bekend? Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk Quote
Rodeno Geplaatst 5 December, 2016 Geplaatst 5 December, 2016 bij mij zijn ze vervangen dit ivm kapot gaan van de injectoren en kunnen dan veel storingen veroorzaken Quote
Hans Moma Geplaatst 16 December, 2016 Geplaatst 16 December, 2016 Vandaag heeft men besloten om van mijn Ceed sw, uit febr. 2016 met 1.0 t gdi motor die ik vandaag zou ophalen, de injectoren te vervangen. Terugroepactie zei men. Quote
Tuurke Geplaatst 20 December, 2016 Topic Starter Geplaatst 20 December, 2016 Vandaag zijn bij mijn Cee'd de injectoren onder garantie vervangen. Volgens de werkplaatsmedewerker was er sprake van een fabrieksfout in de injectoren die tot motorschade kan leiden.Verstuurd vanaf mijn K007 met Tapatalk Quote
HJH Geplaatst 12 Maart, 2017 Geplaatst 12 Maart, 2017 Klopt. inderdaad de injectoren dienen te worden vervangen. Volgende week ga ik mijn nieuwe ceed ophalen. Volgens de dealer worden de injectoren gelijk vervangen. Quote
Raymond GT-Line Geplaatst 12 Maart, 2017 Geplaatst 12 Maart, 2017 32 minuten geleden zei HJH: Klopt. inderdaad de injectoren dienen te worden vervangen. Volgende week ga ik mijn nieuwe ceed ophalen. Volgens de dealer worden de injectoren gelijk vervangen. Neem aan dat ze bij een nieuw af te leveren auto de injectoren toch niet meer hoeven te vervangen, dit zal toch wel af fabriek gebeurd zijn? Quote
HJH Geplaatst 14 Maart, 2017 Geplaatst 14 Maart, 2017 Als je nu een nieuwe 1.0 T gdi 120 pk besteld zijn deze vervangen. Ivm de levertijd denk ik dat vanaf 2017 ze standaard zijn vervangen. Maar vraag er voor de zekerheid naar. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.