Tuurke Geplaatst 20 December, 2016 Geplaatst 20 December, 2016 Vandaag ben ik er dankzij een behulpzame monteur eindelijk achtergekomen waarom de adaptieve (meedraaiende) bochtverlichting op mijn Cee'd SW GT-line nooit werkte....Deze doet het schijnbaar alleen wanneer de lichtschakelaar in de stand "auto" staat! Nou heb ik mijn licht altijd gewoon op "aan" staan omdat ik dat veel veiliger vind (goed zichtbaar bij mist, regen en laaghangende zon!) en dan werkt dit veiligheidsfeature dus niet.... Die Koreaanse logica ontgaat mij volledig.Verstuurd vanaf mijn K007 met Tapatalk Quote
Murcielaygo Geplaatst 21 December, 2016 Geplaatst 21 December, 2016 Nu zeg jij wel dat je met dimlicht goed zichtbaar bent, maar met DRL aan ben je overdag beter zichtbaar dan met dimlicht, omdat de lichtbundel van DRL is afgestemd op "gezien worden" ipv "zelf goed zien".Dus ik vind de logica best logisch; met het licht op Automatisch zal de bochtverlichting enkel werken als dat nodig is; wanneer het donker is. En niet overdag als je zelf je licht aanzet... Quote
Tuurke Geplaatst 21 December, 2016 Topic Starter Geplaatst 21 December, 2016 Eh, volgens mij heb ik overdag toch alleen achterlicht als het dimlicht op aan staat? Verstuurd vanaf mijn K007 met Tapatalk Quote
Tuurke Geplaatst 21 December, 2016 Topic Starter Geplaatst 21 December, 2016 Bij mijn vorige Ceed deed de bochtverlichting het trouwens wel gewoon in de "aan" stand.Verstuurd vanaf mijn K007 met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.