Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Adaptieve bochtverlichting (xenon) doet het eindelijk!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vandaag ben ik er dankzij een behulpzame monteur eindelijk achtergekomen waarom de adaptieve (meedraaiende) bochtverlichting op mijn Cee'd SW GT-line nooit werkte....

Deze doet het schijnbaar alleen wanneer de lichtschakelaar in de stand "auto" staat! Nou heb ik mijn licht altijd gewoon op "aan" staan omdat ik dat veel veiliger vind (goed zichtbaar bij mist, regen en laaghangende zon!) en dan werkt dit veiligheidsfeature dus niet.... Die Koreaanse logica ontgaat mij volledig.

Verstuurd vanaf mijn K007 met Tapatalk

Geplaatst

Nu zeg jij wel dat je met dimlicht goed zichtbaar bent, maar met DRL aan ben je overdag beter zichtbaar dan met dimlicht, omdat de lichtbundel van DRL is afgestemd op "gezien worden" ipv "zelf goed zien".
Dus ik vind de logica best logisch; met het licht op Automatisch zal de bochtverlichting enkel werken als dat nodig is; wanneer het donker is. En niet overdag als je zelf je licht aanzet...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...