Gast Stief Geplaatst 3 Januari, 2017 Geplaatst 3 Januari, 2017 Sorry zie nu dat het niet om een S100 gaat.Jouw model heeft waarschijnlijk een ander menu. Weet dus niet of wat ik eerder poste ook bij die van jou zo is.Anders even met ze mailen. Quote
Mclaren2016 Geplaatst 3 Januari, 2017 Topic Starter Geplaatst 3 Januari, 2017 Wat is nou beter, een Android of een winCE systeem Quote
Murcielaygo Geplaatst 3 Januari, 2017 Geplaatst 3 Januari, 2017 Ik zou zeggen Android, maar dat is puur omdat WinCE oud is en Android van nature al is ontwikkeld als touch-systeem. Quote
Mclaren2016 Geplaatst 3 Januari, 2017 Topic Starter Geplaatst 3 Januari, 2017 Okee, het is jammer dat ik bij mij toestel de home scherm niet kan aanpassen Quote
Gast Stief Geplaatst 3 Januari, 2017 Geplaatst 3 Januari, 2017 Wat is nou beter, een Android of een winCE systeemOp dit moment zijn vaak de Windows apparaten beter/stabieler. Het OS is wel verouderd en heeft beperkingen maar ze hebben allemaal een skin erover waardoor je eigenlijk nooit iets van Windows ziet. Verder is integratie en dual screen vaak beter op de windows apparaten en zijn ze eenvoudiger in gebruik.Wil je iets met internet en Apps, dan kun je beter een Android apparaat Voordeel van Android zit m met name in de Apps.Maar de Android apparaten worden sel steeds beter. Helaas doen de Chinezen niet veel aan Quality control en weinig aan bugfixes en feature request.Ze brengen liever nieuwe functies uit of weer een nieuw apparaat.Daarom altijd goed vooronderzoek doen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.