Ga naar inhoud

Raar probleem


Goldy

Aanbevolen Berichten

Vanochtend had ik een raar probleem bij het wegrijden.

Mijn koppeling voelde anders aan, heet leek wel of er wat vast zat. Ik kon nog vooruitrijden, maar nadat ik de auto in zijn achteruit had gezet, kreeg ik de auto in geenéén versnelling meer. Na de versnelling een aantal keer in zijn vrij had gezet, en wat gas gegeven, loste het probleem niet op. Toen ik de auto weer in zijn achteruit had gezet, gingen de tanden hard overelkaar. Hier schrok ik van, maar hierdoor kreeg ik de auto wel weer in de goede versnellingen.

Heeft 1 van jullie dit wel eens meegemaakt? En wat zou dit kunnen zijn? Het was vannacht bij ons -5 graden, Zou de bak vastgevroren hebben gezeten?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nog nooit mee gemaakt. Het vast vriezen lijkt me erg sterk. Het is gelukkig nog geen Rusland hier. Ik zou als ik jou was even je dealer bellen en het verhaald uitleggen. Raar dat dit opspeelt ineens...

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites


klinkt als oude dikke olie in de versnelings bak

als je de motor even heb laten draaien is het probleem weer weg schat ik zo in 

heb het zelf nog nooit gehad maar op het werk wel 

bij ons is het probleem meestal weg na het verversen van de olie 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...