Wero Geplaatst 10 Januari, 2017 Geplaatst 10 Januari, 2017 De 2.4 CVVT in de Sorento XM , heeft die een distributieriem of zoals ik denk een ketting? Quote
Lique Geplaatst 10 Januari, 2017 Geplaatst 10 Januari, 2017 Als ik hier in het lijstje kijk: file:///C:/Users/lique/Downloads/reparatie-onderhoud-kia%20(2).pdf kan ik niks vinden over vervangen distributieriem, zoals bij andere types wel aangegeven staat. Je zou dan idd denken aan een ketting. Wel weer vreemd dat als je het motortype googled je direct naar onderdelenwinkels wordt gestuurd die distributieriemen aanbieden. Quote
Wero Geplaatst 10 Januari, 2017 Topic Starter Geplaatst 10 Januari, 2017 Precies , dat viel mij ook op en ik begon te twijfelen vandaar mijn vraag Quote
Lique Geplaatst 10 Januari, 2017 Geplaatst 10 Januari, 2017 http://particulier-autoverkopen.nl/heb-ik-een-distributieriem-of-distributieketting/ Deze zegt ook ketting. Maar ik denk dat de info van KIA over het onderhoud de meest betrouwbare bron is....toch 1 Quote
Wero Geplaatst 26 Januari, 2017 Topic Starter Geplaatst 26 Januari, 2017 Het is dus een ketting 1 Quote
steamduck Geplaatst 28 Januari, 2017 Geplaatst 28 Januari, 2017 Hoi, Zeker weten een ketting. Vndaag nog naar een opengewerkt model van de motor staan te kijken. Belangrijk is regelmatig olie vervangen en de goede olie gebruiken. Van ketting schade wordt je niet vrolijk en de beurs helemaal niet 1 Quote
Wero Geplaatst 30 Januari, 2017 Topic Starter Geplaatst 30 Januari, 2017 Bedankt voor jullie antwoorden. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.