Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sinds vandaag ingeschreven op dit forum en mijn naam is dus Bob en 55 lentes jong! Ik ben sinds 10 dagen in het bezit van een Kia Niro Executive Line en deze bevalt mij super goed! Hiervoor reed ik een VW Polo GT uit 2013 en het vermogen was iets opgekrikt naar 200 pk. De Polo was een fijne auto maar ik wilde iets anders, iets luxer en een automaat. Ik had mijn oog laten vallen op een Peugeot 3008 GT-Line maar die was boven het budget. Op internet een foto van de Niro gezien en dat zag er prima uit. Even naar de Kia dealer gegaan om hem in het echt te bekijken en ik was errug verbaasd! Wat een knappe kar stond daar! Een aantal malen een proefrit kunnen maken en ik was verkocht. Ik kreeg een mooie prijs voor de Polo terug en de koop was gesloten..... Was een rust en luxe heeft deze auto. De Polo was bere-snel en bleef uitdagen maar dat is best wel vermoeiend, op de lange duur. Ook het verbruik was behoorlijk. Nu heerlijk cruisen en ik kom onthaast op de plaats van bestemming, met een veel gunstiger verbruik op de koop toe.

Op het plaatje mijn Niro dus.

auto.JPG

Geplaatst

@bob61,

Welkom op dit forum en veel leesplezier.

Heel veel rijplezier en veilige kilometers met je nieuwe aanwinst.

Je gaat hier zeker heel veel plezier aan beleven.

Wel een hele mooie kleur. :-)  :-)

• Like 1
Geplaatst

Dank je, en ja, ik beleef er nu al zeer veel plezier aan! Ook in mijn omgeving zijn mensen verrast, ze vinden het een mooie auto en staan versteld van de gatgets die er op en aan zitten. In alle eerlijkheid had ik nog nooit aan een Kia gedacht tot dat de Niro voorbij kwam. Je ziet, je bent nooit te oud om radicaal over te stappen!:dup:

Geplaatst

Welkom bij de Kia (Niro) club.

En heel veel prettige en zuinige kilometers gewenst!

Voor mij is dit mijn tweede Kia (de eerste is een Rio). Eens een Kia gereden wordt je vanzelf fan!

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...