Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Bagageruimte/reservewiel

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het thuisbrengertje in mijn nieuwe Niro ligt los in de reservewielkuip, terwijl er wel een schroefgat in het midden van de kuip zit om het wiel d.m.v. een bout te fixeren. Volgens mij mist er bij zo'n bevestigingsbout. Hoe is dit bij mede Niro bezitters?

Tevens zit er geen bagagenet in mijn Niro ExecutiveLine (terwijl er wel vier mooie bevestigingsogen in de bagageruimte zitten). Hoort deze er ook niet bij te zitten?

Geplaatst

Bij mij zit het reservewiel vast met een grote kunststof? schroef. Lijkt me wel belangrijk ivm veiligheid.

Ik heb ook geen bagagenet.

Geplaatst

even goed lezen onder zijn avatar daar staat niro 1.6 Executiveline ??

dus ja dat heeft hij 

misschien een stille hint aan jou en een ieder die dat niet of nog niet heeft gedaan 

mensen vul deze gegevens in dat maakt het een stuk simpeler met antwoord geven

• Like 1
Geplaatst

De kunststof schroef:

Reservewiel Niro.jpg

Ook geen net. Die moet je bijbestellen.

Geplaatst

Bij mij zit er wel een bevestigingsbout voor het reservewiel, ik heb geen bagagenet in de auto maar wel een "rol-afdekzeil" om de bagageruimte aan het zicht te ontrekken...

Geplaatst

Ik stelde de vraag over het bagagenet, omdat bij mijn vorige auto (Hyundai i30 2012) deze wel standaard was bijgeleverd en omdat bij mij dus wat meer zaken ontbreken (die schroef en afleverpakket). Bedankt voor de foto trouwens ook.

Geplaatst
47 minuten geleden zei Wimis on:

Inmiddels heb ik 3 bagage netten........
Kan er wel 1 a 2 missen voor als er belangstelling is :5877ddd9a804b_ek02(9):

Zijn dat originele bagage netten van de Niro ?

Zo ja, dan heb ik zeker belangstelling.

Ik heb nog wel een bagagenet van de SP3 maar daar zitten van die lussen aan en dat krijg ik niet netjes passend voor de Niro.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Wimis on:

Nee, geen enkele is van de Niro.
Wel van de: Soul, SP2 en 3 :winkiss:

Alles is passend te maken :ninja:

Hoe heb jij dat opgelost. Ik sta open voor goede adviezen. :-). :-)

• Like 1
Geplaatst
Zojuist zei Specialmade:

Hoe heb jij dat opgelost. Ik sta open voor goede adviezen. :-). :-)

Ik heb die anti slipmat in de kofferbak.
Dan heb je geen netje meer nodig, geweldig die mat !

Geplaatst
6 minuten geleden zei Wimis on:

Ik heb die anti slipmat in de kofferbak.
Dan heb je geen netje meer nodig, geweldig die mat !

Zo'n mat heb ik ook in de Niro, maar soms is het toch handig om dat net te gebruiken om kleinere spulletjes netjes op hun plaats te houden. Had dat voorheen in de SP3 net achter de achterbankleuning. Dat werkt zeker goed als ik de hond achterin heb zitten.

Geplaatst
13 uur geleden zei HelloRob:

Ik stelde de vraag over het bagagenet, omdat bij mijn vorige auto (Hyundai i30 2012) deze wel standaard was bijgeleverd en omdat bij mij dus wat meer zaken ontbreken (die schroef en afleverpakket). Bedankt voor de foto trouwens ook.

Ik heb het bagagenet meegenomen vanaf de i30 :) Nog steeds niet gebruikt dus of ie past ?? 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...