Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Automatisch openen en sluiten achterklep Kia venga

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zou het mogelijk zijn de achterklep van de Kia venga automatisch te openen en sluiten. Ivm een handicap zou dat voor mij erg makkelijk zijn. Is er iemand die weet waar een firma zit in zuid Holland die dat zou kunnen aanbrengen?

Geplaatst

Ik denk dat je hiervoor het beste kunt zoeken naar een bedrijf dat dergelijke aanpassingen vaker doet, niet specifiek voor Kia.
Het zou me niks verbazen als je zorgverzekeraar je kan helpen zoeken naar een dergelijk bedrijf.

Geplaatst

Auto aanpasbedrijven zitten nogal verspreidt over NL  Tik in google "autoaanpasbedrijven" en er komen er wel een paar tevoorschijn die je eventueel kunt contacten.

Kom je door de molen heen dan worden autoaanpassingen vergoedt of voorgeschoten door de WMO van je woonplaats.

Geplaatst

Ik weet dat Xtra40 ( eelco) hier mee bezig is geweest om dat zelf in te bouwen op de RIO.

Volgens mij liep hij tegen wat dingen aan die hij ( nog ) niet heeft kunnen oplossen

Geplaatst

Mijn aanpassing was alleen om de klep te openen door je voet onder de bumper door te halen ( moet ik nog steeds afmaken maar nog steeds geen tijd gehad) maar je moet hem dan wel weer handmatig sluiten 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...