Leonocento Geplaatst 8 Februari, 2017 Geplaatst 8 Februari, 2017 Zou het mogelijk zijn de achterklep van de Kia venga automatisch te openen en sluiten. Ivm een handicap zou dat voor mij erg makkelijk zijn. Is er iemand die weet waar een firma zit in zuid Holland die dat zou kunnen aanbrengen? Quote
Murcielaygo Geplaatst 8 Februari, 2017 Geplaatst 8 Februari, 2017 Ik denk dat je hiervoor het beste kunt zoeken naar een bedrijf dat dergelijke aanpassingen vaker doet, niet specifiek voor Kia.Het zou me niks verbazen als je zorgverzekeraar je kan helpen zoeken naar een dergelijk bedrijf. Quote
Preston Geplaatst 9 Februari, 2017 Geplaatst 9 Februari, 2017 Auto aanpasbedrijven zitten nogal verspreidt over NL Tik in google "autoaanpasbedrijven" en er komen er wel een paar tevoorschijn die je eventueel kunt contacten. Kom je door de molen heen dan worden autoaanpassingen vergoedt of voorgeschoten door de WMO van je woonplaats. Quote
Nieles Geplaatst 9 Februari, 2017 Geplaatst 9 Februari, 2017 Ik weet dat Xtra40 ( eelco) hier mee bezig is geweest om dat zelf in te bouwen op de RIO. Volgens mij liep hij tegen wat dingen aan die hij ( nog ) niet heeft kunnen oplossen Quote
xtra40 Geplaatst 9 Februari, 2017 Geplaatst 9 Februari, 2017 Mijn aanpassing was alleen om de klep te openen door je voet onder de bumper door te halen ( moet ik nog steeds afmaken maar nog steeds geen tijd gehad) maar je moet hem dan wel weer handmatig sluiten Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.