sander-utreg Geplaatst 4 April, 2017 Geplaatst 4 April, 2017 Hallo, 3 weken terug heb ik de nieuwe sportage besteld. Na veel plezier te hebben gehad van mijn Rio (incl gepimpt door de pimpmasters) ben ik nu toch voor de grote broer gegaan. Maar nu een vraagje aan jullie: wat vinden jullie, wel of geen sidebar aan de auto? Ik heb wel de sportpack erop, dus met voor en achterplaat en dubbele uitlaat. Graag jullie mening, en eventueel foto's ... Quote
Lique Geplaatst 4 April, 2017 Geplaatst 4 April, 2017 Wel een sidebar! Al was het maar om lager gelegen autodeuren die te hard open gezwiept worden tegenaan te laten pletteren En verder maakt die de auto qua looks wat voller en zit je tegelijkertijd niet meer zo tegen de onderkant van je auto aan te kijken. En best handig als je kabouters moet vervoeren dat die een opstapje hebben. Tis net dat randje "af". Voor leuk, achter leuke, met sidebar zijkant ook leuk. Ik zou op Ebay kijken, daar vind je best wat verschillende modelletjes voor de Sportage. Quote
Gast Rinus30 Geplaatst 18 December, 2021 Geplaatst 18 December, 2021 Niet doen ,ik heb het wel gedaan en heb er spijt van. De sportieve look is dan helemaal verdwenen. Quote
Peter-036 Geplaatst 19 December, 2021 Geplaatst 19 December, 2021 Ik denk dat 'ie, ruim 4 jaar later, niet meer op antwoord wacht @Rinus30 1 Quote
Murcielaygo Geplaatst 19 December, 2021 Geplaatst 19 December, 2021 Sander is sinds 1-6-2017 niet eens meer online geweest.En Lique ook al bijna 2 maanden niet... Quote
Gast Rinus30 Geplaatst 19 December, 2021 Geplaatst 19 December, 2021 Als ze niets meer met de kiaclub doen,waarom laten ze dan hun account niet verwijderen,dan zijn de forums weer up to date. Ik snap die mensen niet. Quote
Murcielaygo Geplaatst 19 December, 2021 Geplaatst 19 December, 2021 Simpel; daar moet je wat voor doen. En vaak is het niet (meer) deelnemen geen bewuste keuze, maar "gewoon" iets dat je niet meer doet en dan vergeet.Ik heb zelf gegarandeerd ook nog een aantal accounts op sites waar ik al jaren niet meer kom. Maar welke dat zijn weet ik niet, laat staan dat ik me daar laat uitschrijven.Het is hier geen club waar je contributie voor betaalt, dus er is ook geen incentive om je uit te schrijven, want het kost je niks. Sterker nog; uitschrijven kost vaak best wel wat moeite... 1 Quote
Rinus30 Geplaatst 7 Januari, 2022 Geplaatst 7 Januari, 2022 Ja dat klopt natuurlijk wel, zal bij mij wel hetzelfde zijn. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.