bigwade Posted April 5, 2017 Posted April 5, 2017 Ik baal nog steeds van de brakke forumsoftware op ons forum Ik mis hier nog steeds heel veel berichten omdat ik er maar 5 bij discussies zie staan. Jheroen, doe er wat aan. Maak discussies (laatste berichten) aanklikbaar !!!!!!!!!!!!!!!!!! Met ALLE berichten er onder. Hoe moeilijk is dit ! (het was namelijk zo) Als ik in de subfora ga zie ik tig niet gelezen berichten waar ook mensen geholpen zouden kunnen worden. DOE ajb iets aan die brakke navigatie van ons forum !! 1 Quote
Nieles Posted April 6, 2017 Posted April 6, 2017 Om hier op in te haken: het complete forum is gewoon ruk op dit moment. Vaak niet bereikbaar Linkje forum topic Forum gemarkeerd als gelezen, kom terug alles is ongelezen Zelfde punt vice versa. Just saying 1 Quote
Lique Posted April 6, 2017 Posted April 6, 2017 Hier is het met regelmaat dat alles als "gelezen" wordt gezien en dat terwijl ik net kom kijken. Maar ik zeur voorlopig niet, ben al blij dat die automatische voorstelmails zijn gaan wieberen 1 Quote
Guest Stief Posted April 6, 2017 Posted April 6, 2017 Ik ben om eerlijk te zijn afgehaakt en gebruik nu vrijwel alleen Talpatalk.Zeer zelden bezoek ik nu nog de website. Quote
bigwade Posted April 6, 2017 Author Posted April 6, 2017 16 minuten geleden zei Stief: Ik ben om eerlijk te zijn afgehaakt en gebruik nu vrijwel alleen Talpatalk. Zeer zelden bezoek ik nu nog de website. Velen. Webmaster pareert dat met statistieken, het zal. De vaste ploeg (gangmakers) is hier zelden meer te zien en ook ik sla soms zomaar een week over. Dat was tot nov. 2016 ondenkbaar. 1 Quote
Nieles Posted April 7, 2017 Posted April 7, 2017 10 uur geleden zei bigwade: Velen. Webmaster pareert dat met statistieken, het zal. De vaste ploeg (gangmakers) is hier zelden meer te zien en ook ik sla soms zomaar een week over. Dat was tot nov. 2016 ondenkbaar. Ik zie mijzelf ook tot deze club helaas 1 Quote
Recommended Posts