Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik zal maar ff een nieuw topic openen ivm de problemen die ik ondervind. 

Sinds juli 2016 rijd ik een nieuwe Ceed sw gtline. Navi/ audio gedeelte werkte altijd goed tot een paar maanden geleden. Meerdere keren in een uur tijd werd de wifi verbroken en weer totstand gebracht. 

Op 1 april heb ik een updata leten doen maar het probleem is niet weg.

De software en firmware zijn geupdate naar resp. 20.166 en 20.109.

De navigatie is jd.eu.sop.09.49.47

de kaartversie eur.09.44.65.001.001 (d.c2)

Zijn er meer mensen die dit probleem hebben?

Ik heb inmiddels al een keer opnieuw de telefoon en auto gekoppeld. Mn hotspot een andere naam gegeven maar het helpt niet.

Pas na mn vakantie heb pas weer tijd om langs de dealer te gaan en ook pas mn vakantie zin om een fullreset uit te voeren

Posted

Weet je zeker dat het niet aan je telefoon ligt, dat deze niet zelf de wifi uitschakelt? Heb je misschien stroomspaar-apps geinstalleerd, die dit zouden kunnen doen ?

Verstuurd vanaf mijn EVA-L09 met Tapatalk

Posted

Geen energie bespaar apps. 

Nog geen tijd gehad om een andere gsm te testen. Ben zelf degene die het meest en alleen in de auto zit. Wellicht binnenkort bij een langere rit met het gezin eens testen.

Bij de verbonden apparaten blijft wel gewoon 1 device staan.

Maar constant die melding moet gewoon niet en is erg hinderlijk.

Guest wil51
Posted

Ik moet ook steeds op iPhone de hotspot uit en aan zettten om weer verbinding te krijgen. Heel hinderlijk.

• 4 months later...
Posted

Mijn zoon heeft een hyundai i10 gekocht. Daar zit ook een LG navigatie in net als in de Ceed. Bij hem wordt wel steeds de hotspot automatisch verbonden met iPhone. Bij mij werkt het niet. Iedere keer moet ik hotspot uit en weer aan zetten. Gebruik nu een Huawai mifi

Posted

De automatische verbinding is niet het probleem.

Het is onderweg het verbreken en weer totstandkomen van de verbinding.

Afgelopen vakantie de test met een andere telwfoon gedaan. Zelfde probleem.