PicantoLife Geplaatst 20 April, 2017 Geplaatst 20 April, 2017 Beste kiaclub mensen! Ben nieuw op dit forum, heel veel informatie al rijker door een groot database aan vragen en antwoorden Ik heb een paar weken terug 2x led kenteken units besteld (die plug en play en storingsvrij zijn volgens waren de beschrijving) en heb ze eindelijk binnen, maar ik weet even niet hoe je ze moet aansluiten. M'n originele kentekenverlichting unit heb ik eruit gehaald (zie foto's), maar helaas kwam ik er achter dat de aansluiting anders is? De kentekenunit zelf is wel echt precies het juiste formaat. Moet ik die twee rode draadjes gewoon lostrekken en aansluiten op de nieuwe unit? Help! Bedankt alvast voor een verlossend antwoord! Greetz Quote
Murcielaygo Geplaatst 20 April, 2017 Geplaatst 20 April, 2017 Je trekt het lichtje uit de fitting en plugt dan het "stekkertje" met de splitsing aan draden in de fitting als ik het zo zie. 2 Quote
PicantoLife Geplaatst 20 April, 2017 Topic Starter Geplaatst 20 April, 2017 2 uur geleden zei Murcielaygo: Je trekt het lichtje uit de fitting en plugt dan het "stekkertje" met de splitsing aan draden in de fitting als ik het zo zie. Oh wauw, het verlossende antwoord lag letterlijk voor m'n neus. Zojuist deze instructies gevolgd en de units zitten erin, veel te makkelijk!! Bedankt Murcie! 1 Quote
Beus Geplaatst 21 April, 2017 Geplaatst 21 April, 2017 lol wat een werk maak je er van, ik heb deze er gewoon in gedaan en klaar https://www.aliexpress.com/item/2-high-power-t10-w5w-led-cob-car-led-t10-5w5-12v-t-10-bule-white/32283164817.html?spm=2114.13010608.0.0.FT6vBh Quote
rvanrookhuizen Geplaatst 8 Augustus, 2017 Geplaatst 8 Augustus, 2017 Aliexpress 14 euro plug and play. Hele units met veel licht Verstuurd vanaf mijn LG-K420 met Tapatalk Quote
rvanrookhuizen Geplaatst 9 Augustus, 2017 Geplaatst 9 Augustus, 2017 Complete unit 14 euro aliexpresVerstuurd vanaf mijn LG-K420 met Tapatalk 1 Quote
rvanrookhuizen Geplaatst 16 September, 2017 Geplaatst 16 September, 2017 Schijnt verboden te zijn??? Weet iemand daar meer van? Ik bedoel weten en niet :Ik vind het niet nodig dus...... Ronald Quote
rvanrookhuizen Geplaatst 11 November, 2017 Geplaatst 11 November, 2017 Bij de KIA Winter check aandacht gevraag van de APK keurmeester. Volgens hem is het prima zo. Zolang de lampen maar wit licht geven en niet naar achteren verblinden. Dus geen probleem. 1 Quote
Beus Geplaatst 11 November, 2017 Geplaatst 11 November, 2017 7 uur geleden zei rvanrookhuizen: Bij de KIA Winter check aandacht gevraag van de APK keurmeester. Volgens hem is het prima zo. Zolang de lampen maar wit licht geven en niet naar achteren verblinden. Dus geen probleem. Ik heb ze nu ook, veel mooier idd en goed om te weten Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.