Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kentekenverlichting unit vervangen door led unit

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste kiaclub mensen!

Ben nieuw op dit forum, heel veel informatie al rijker door een groot database aan vragen en antwoorden :-)

Ik heb een paar weken terug 2x led kenteken units besteld (die plug en play en storingsvrij zijn volgens waren de beschrijving) en heb ze eindelijk binnen, maar ik weet even niet hoe je ze moet aansluiten. M'n originele kentekenverlichting unit heb ik eruit gehaald (zie foto's), maar helaas kwam ik er achter dat de aansluiting anders is? De kentekenunit zelf is wel echt precies het juiste formaat. Moet ik die twee rode draadjes gewoon lostrekken en aansluiten op de nieuwe unit? Help! :)

Bedankt alvast voor een verlossend antwoord!

Greetz

WhatsApp Image 2017-04-20 at 20.48.26.jpeg

WhatsApp Image 2017-04-20 at 20.50.56.jpeg

Geplaatst
2 uur geleden zei Murcielaygo:

Je trekt het lichtje uit de fitting en plugt dan het "stekkertje" met de splitsing aan draden in de fitting als ik het zo zie.

Oh wauw, het verlossende antwoord lag letterlijk voor m'n neus. Zojuist deze instructies gevolgd en de units zitten erin, veel te makkelijk!! :)

Bedankt Murcie!

• Like 1
  • 3 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
Geplaatst
7 uur geleden zei rvanrookhuizen:

Bij de KIA Winter check aandacht gevraag van de APK keurmeester.

Volgens hem is het prima zo.

Zolang de lampen maar wit licht geven en niet naar achteren verblinden.

Dus geen probleem.

Ik heb ze nu ook, veel mooier idd en goed om te weten ;) 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...