Cdebruijn Posted May 26, 2017 Posted May 26, 2017 De geheugenfunctie van de stoelen onthoud ook de stand van de buitenspiels volgens de folder en de handleiding. Zou iemand dit kunnen bevestigen? Zojuist bij een dealer geweest waar de ExecutiveLine stond, en de accu ook aangesloten. Dus het even kunnen uit proberen en inderdaad werkt het ook op de buitenspiegels. Quote
Ardjoen Posted July 9, 2017 Posted July 9, 2017 De geheugenfunctie van de stoelen onthoud ook de stand van de buitenspiels volgens de folder en de handleiding. Zou iemand dit kunnen bevestigen? Zojuist bij een dealer geweest waar de ExecutiveLine stond, en de accu ook aangesloten. Dus het even kunnen uit proberen en inderdaad werkt het ook op de buitenspiegels.Werkt het dan ook op de binnenspiegel?Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Quote
Guest Stief Posted July 9, 2017 Posted July 9, 2017 Heb je een electrisch verstelbare binnenspiegel dan? Quote
Ardjoen Posted July 9, 2017 Posted July 9, 2017 Heb je een electrisch verstelbare binnenspiegel dan?Ik heb de auto nog niet. Over 3 weken hoop ik hem in ontvangst te nemen. Vandaar deze vraag.Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk Quote
Guest Stief Posted July 9, 2017 Posted July 9, 2017 Ik ken namelijk geen auto met een electrisch verstelbare binnenspiegel. Quote
Murcielaygo Posted July 9, 2017 Posted July 9, 2017 Ze bestaan wel, maar zijn zeldzaam.De Mercedes S klasse w220 (en w140?) had deze schijnbaar optioneel; je stelt 'm manueel af, dan word de stand opgeslagen bij de geheugenstand en motorisch weer opgeroepen bij keuze vh geheugen. Quote
Guest Stief Posted July 10, 2017 Posted July 10, 2017 Ah ik heb ze zelf nooit gezien. Maar idd op die manier is het een best handige functie (als er vaak van bestuurder gewisseld wordt). Maar verwacht niet dat onze vrienden van Kia dit hebben geimplementeerd. Quote
Cdebruijn Posted July 10, 2017 Author Posted July 10, 2017 Nu is het verstellen van de binnenspiegel wel redelijk eenvoudig/snel te doen. Quote
Cdebruijn Posted July 10, 2017 Author Posted July 10, 2017 En zoals jullie waarschijnlijk al wel weten heeft de buitenspiegel ook een parkeerfunctie. Quote
HansH Posted July 10, 2017 Posted July 10, 2017 11 uur geleden zei Cdebruijn: En zoals jullie waarschijnlijk al wel weten heeft de buitenspiegel ook een parkeerfunctie. Pas op! Die functie werkt alleen op de Executiveline want die heeft een andere spiegel (ander binnenwerk en waarschijnlijk ook andere bedrading) Quote
Recommended Posts