Jump to content

Ligt het aan mij of is het wel heel erg rustig hier?

Recommended Posts

Guest Stief
Posted

Dan ben ik binnenkort misschien wel gedoogd lid. Maar ik vind het wel heel erg rustig geworden hier.

Is de rest ook van Kia af of is er iets anders aan de hand?

Guest Warmentuuter
Posted

Ben zelf ook door omstandigheden even minder op het forum geweest maar het is inderdaad rustig.
Nu vind ik het nieuwe forum software ook niet denderend. 
Het terugscrollen in de geplaatste berichten werkt niet lekker zoals in het oude zodat je nu ook hebt van laat maar ff.
Denk dat we wel al meer met oud kia rijders te maken krijgen en de gedoogden hoek wordt alleen maar groter.
Ook jij Stief :-)
Veel plezier en veilige kilometers met de VW.

Posted

Dit bericht heb ik vandaag gelezen maar heb het weer moeten zoeken vanwege de ruk leeslijst.

Discussies ala laatste berichten zijn gereduceerd tot 5 berichtjes in de nieuwe forum software.

Dat is de dood in de pot en het zal de forumbeheerder een worst zijn, lijkt wel.

Ik heb er diverse mails aan besteed maar het idee wil niet landen.

De forumbeheerder zit in een wolk van forumsoftwareontwikkelelaars maar die zijn de band met gebruikers kwijt.

Dat is jammer.

Met vele anderen heb ook ik een ongelofelijke tijd in de kiaclub.nl gestopt maar het houdt een keer op.

Daarnaast vinden mensen het nodig om Kia facebook groepen op te richten en dan wordt het hier echt minder w.b. bezoek.

Helaas, maar zo gaan die dingen.

Die gedooggroep, dat gaat nog eens wat worden.

Een merkloos forum. :-)

Zin an !