GUNMETALBLACK Posted June 13, 2017 Posted June 13, 2017 Weet iemand hoe spraak herkenning uit te zetten bij een kia picanto van juli 2014, worldcup edition, krijg het niet uit 1e eigenaar heeft het aangezet.En zie hierdoor ook geen telefoonboek, elke keer vraagt een stem om een naam of nummer maar dat werkt voor geen meter, dus uit die rommel, heb nog 2 kia's en heb het nooit geaktiveerd want dat werd afgeraden op dit forum en eil het nu uitzetten op de 3e aanschaf alleen ik kan er niets over vinden en de dealer weet het ook niet. Wie o wie weet het???? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Murcielaygo Posted June 13, 2017 Posted June 13, 2017 Ik weet niet hoe het uit moet.Als dat al kan; watvoor radio heb je?Ik weet wel dat je de fabrieksradio omslachtig moet toespreken;- Druk op het groene hoorntje en "ze" zegt [bellen, zeg een nummer of een contact]- nu moet je daadwerkelijk "nummer" of "contact" zeggen. Als voorbeeld gebruik ik "Contact".- je hoort nu [de naam alstublieft]- zeg nu (en dit is het verwarrende) "Achternaam, Voornaam".- als er meer nummers zijn opgeslagen volgen de labels (voorbeeld is thuis, werk, mobiel)- [op welk nummer wilt u bellen? Thuis, op werk, op mobiel]-"mobiel" is mijn keus.-nu herhaalt ze je keuzes: [bellen, Achternaam, Voornaam, op mobiel. Zeg ja om door te gaan of zeg nee of annuleren]-"ja"-Je hoort nu piepjes terwijl het nummer gekozen wordt.Op de display komt gespreks-info te staan.Bovenstaand is overigens een copy-paste van dit;https://www.kiaclub.nl/topic/20633-carkit-herkent-namen-en-nummers-niet/?do=findComment&comment=190578 Quote
BdB Posted June 13, 2017 Posted June 13, 2017 1 uur geleden zei GUNMETALBLACK: de dealer weet het ook niet Lekker dan Quote
GUNMETALBLACK Posted June 13, 2017 Author Posted June 13, 2017 Misschien met een volgende software update, tot dan jammer maar helaas, je kunt wel gebeld worden en als je stilstaat dan een tel.nummer aanklikken op je gsm en dan kun je wel bellen handsfree, alleen dat stomme stemherkenning luisterd niet goed.Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Quote
Murcielaygo Posted June 13, 2017 Posted June 13, 2017 Heb je een fabrieksradio of iets van Pioneer ofzo? Want op een fabrieksradio kun je updates wel vergeten. Quote
GUNMETALBLACK Posted July 11, 2017 Author Posted July 11, 2017 FabriekVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
GUNMETALBLACK Posted July 11, 2017 Author Posted July 11, 2017 OkVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Murcielaygo Posted July 12, 2017 Posted July 12, 2017 Heb je het intussen ook al eens geprobeerd zoals ik hierboven omschreef?Ik heb zelf op die manier vrijwel altijd foutloze bediening... Quote
GUNMETALBLACK Posted July 12, 2017 Author Posted July 12, 2017 Nee laat het maar zoVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
GUNMETALBLACK Posted July 12, 2017 Author Posted July 12, 2017 Als je gebeld wordt dan werkt het goed, dus klaar ermeeVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Recommended Posts