wes1990 Posted July 11, 2017 Posted July 11, 2017 Hey allemaal, ik weet dat deze topic al eens is aangehaald onder de topic van Xenon's inbouwen, maar start toch even een nieuwe topic. Ik heb vrijdag een afspraak bij Xenonlamp.nl in Sittard om Led's te laten inbouwen. Zou de opbrengst van Led beter zijn dan die van halogeen en zou ik ermee door de Belgische keuring geraken? Ik maak me ook wat zorgen voor de garantie bij Kia, kan deze opgezegd worden door deze te laten inbouwen, want weet dat ze redelijk streng zijn. Xenonlamp.nl beweerde dat het geen kwaad kon voor de garantie op de wagen. Voor de mensen die al reeds led hebben ingebouwd, ervaren jullie problemen, iets waar ik op moet letten? Quote
Specialmade Posted July 11, 2017 Posted July 11, 2017 5 uur geleden zei wes1990: Hey allemaal, ik weet dat deze topic al eens is aangehaald onder de topic van Xenon's inbouwen, maar start toch even een nieuwe topic. Ik heb vrijdag een afspraak bij Xenonlamp.nl in Sittard om Led's te laten inbouwen. Zou de opbrengst van Led beter zijn dan die van halogeen en zou ik ermee door de Belgische keuring geraken? Ik maak me ook wat zorgen voor de garantie bij Kia, kan deze opgezegd worden door deze te laten inbouwen, want weet dat ze redelijk streng zijn. Xenonlamp.nl beweerde dat het geen kwaad kon voor de garantie op de wagen. Voor de mensen die al reeds led hebben ingebouwd, ervaren jullie problemen, iets waar ik op moet letten? Het plaatsen van Led (koplamp) lampen heeft geen invloed op je garantie. Mijn Led-lampen zijn door de dealer ingebouwd. De led-lampen geven inderdaad een veel beter licht dan de halogeen lampen en het geeft een bak wit licht. Ook voor de (toekomstige) APK is dit, volgens mij, geen probleem. Let wel op dat het een probleem kan zijn dat het lampje (lamp defect) kan gaan branden. Dat gebeurde bij mijn Niro niet maar ik weet dat er problemen zijn geweest met de Kia Sportage 4. Het levert geen schade op maar het lampje op het dashboard kan gaan branden. Quote
Recommended Posts